Burak bana sesleniyordu
-"Beril kalkalım mı güzelim?"
Başımı aşağı yukarı salladım ayağa kalktım Halil abi yanımıza geldi
-"Gidiyor musunuz kızım?"
-"Evet Halil abi" dedim kasaya yöneldim hesabı ortaklaşa ödedik dışarı çıktığımızda yağmur yağıyordu bacaklarım artık beni tutmuyordu kendimi yere bıraktım ve dizlerimin üstüne çöktüm artık dayanamıyordum. Sarhoşluğunda verdiği etkiyle ağlamaya başladım.
-"Yeter artık yeter! Derdimin biri bitiyor diğeri başlıyor yeter artık!" Diye bağırıyor isyan ediyordum
Burak yanıma gelmişti beni kaldırmaya çalışıyordu ama ben istemiyordum
-"Bırak beni Burak!" Dediğimde beni bıraktı ayağa kalktım
-"Lan bir insan bu kadar hakedecek ne yapar lan? O o***bu çocuğu erkek kardeşim yüzünden başıma gelmeyen kalmadı evimden kovuldum evimden". Hala bağırıyordum isyan ediyordum neyse ki yağmur yağdığı için kimse yoktu etrafta en sonunda kalkıp kafeye doğru yürüdüm iki tane Americano alıp arabaya yürüdüm. Topuklularımın sesi boş sokakta yankılanıyordu arabaya bindim Burak'a elimdeki kahveyi uzattım kendi kahvemi içmeye başladım. Telefonumu alıp sosyal medyada gezindim.
-"Burak beni evime bırakabilir misin?"
-"Tamam Beril" dedi evime sürdü aradan 15 dakika geçtikten sonra evime varmıştım.-"Görüşürüz yavrum" dedim ve yanağını öptüm oda benim yanağımı öptü arabadan indim ve eve doğru yürüdüm evin kapısındaki korumalar başlarını eğdi.
-"Emir biri geldi mi?"
-"Hayır abla" dediğinde başımı "tamam" anlamında salladım ve içeriye girdim çantamı kapının yanına fırlattım ayakkabılarımı çıkartıp yana attım ardından yukarı çıktım.Banyoya girdim suyu sıcağa ayarladım ve üstümdeki kıyafetlerden kurtuldum. Ardından duşa girdim sıcak su gittikçe beni mayıştırıyordu, Biraz daha durup duştan çıktım. Yatağın üstüne bıraktığım pijamalarımı giydim ardından aşağı indim kendime mutfaktan atıştırmalık aldım ve salona geçtim televizyonu açtım takip ettiğim diziyi açtım "Mezarlık" kadın cinayetleriyle ilgilenen bir ekibi yöneten bı komiseri anlatıyordu...