~10~

172 7 1
                                    

"İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır."

Stefan Zweig

Haklıydı ama onlar beni lise okumamı bile istememişti ben kendi emeklerimle okumuştum kitap paramı bütün yaşam giderlerimi kendi başıma karşılamıştım.

-"Aslında durum biraz farklı..." dedim ve yutkundum sonrasında devam ettim.

-"Öyle birbirimizi seven bir aile olmadık yani onlar birbirini seviyordu ama benle konuşmaya tenezzül etmezlerdi lise bile okumamı istemediler ama ben kendim karşıladım bütün giderlerimi mantık olarak beni özelde okutmalarını bekleyemeyiz değil mi?" dedim ve son cümleyi dalgaya vurarak söyledim.

-"Anladım yani böyle insanlar olabileceklerini düşünmemiştim özür dilerim." Dediğinde hemen karşı çıktım.

-"Lütfen özür dilemene gerek yok insanların bu kadar kötü olacaklarını düşünmemiş olabilirsin önemli değil." Dedim ve ortamdaki hüzünü dağıtmak için hemen yeni bir soru yönelttim:

-"Balık nasıl olmuş ilk denemem bakın bakalım!" Dedim

-"Bayıldım kızım bunun tarifini alırım hayatım." Dedi Tuğba abla sevecen bir sesle gülümsedim.
-"Tamamdır veririm"

Masada güzel koyu bir sohbet vardı fakat bu sohbeti bölen şey çalan telefonum oldu arayan Burak'tı.

-"Müsaadenizle bakmam gerekli." diyerek kalktım masadan içimden bin tane dua ederek açmıştım telefonu.

-"Beril görmedin mi haberleri?"

-"Ne haberi oğlum?"

-"Atıyorum bekle"

Burak atana kadar odada volta atıyordum. Bildirim sesiyle hemen Burak'ın attığı mesaja tıkladım.

Son Dakika: Genç yaşında ünlü holding sahibi Beril Yıldırım Hakan Kara ile görüldü yeni bir ortaklık mı?

Tamam öğrenileceğini biliyordum ama bu kadar hızlı olacağını tahmin etmiyordum. Tamam sadece ortaklık diyerek geçiştirirdik.

Beril öğrenilmesinden neden korkuyoruz?

Sesini kessen mi diyorum?  Kendime gelip içeride ki misafirlerin yanına geçtim, içeri girince soran bakışlar üstümdeydi.

-"Bir iki haber çıkmışta onun için aramış." Dedim olduğunca sakin bir sesle.

-"Gördük güzelim en azından ters bir açıklama yok." Hazan abi

-"Aksi açıklama yapacak bir dengesiz tanıyorum." Dedi Hakan abi

-"Aynı kişiyi düşünüyoruz muhtemelen." Dedim.

-"Herneyse bunu boşverelim yemeğimize dönelim." Dedim bunun üzerine konu üzerine konu açılarak samimi koyu bir sohbet dönmeye başladı...

3 saat sonra

Kara ailesinide uğurladıktan sonra bulaşıkları makineye yerleştirip etrafı toparladım ve çalışma odama yöneldim masanın üzerinde ki bir ton evrakla gözlerimi devirdim. Elimdeki kahveyi masaya bırakıp işe koyuldum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya KadınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin