3

544 29 3
                                    

Nějak jsem to tedy do večera přežil, ale potom do pokoje přišel Zayn, či pán. Asi ho pro sebe budu nazývat Zaynem, nebo Malikem.

„Klekni si před postel čelem k ní a hlavu sklop," řekl a já jsem tak radši hned udělal.

„Chtěl jsem radši nějakou holku, ale koukám, že s tebou bude ještě sranda. Hezky posloucháš, takže si asi budu muset jinou věc, za kterou tě budu pořádně trestat, kurvičko," začal hned a já začal už takto na začátku plakat.

„Asi tě budu trestat pokaždé, co budeš brečet, to si užiju," uchechtl se zle.

„No, teď se otoč ke mně a krásně mi ho vykuř," řekl mi hned a já se zděsil.

Nic takového jsem v životě nedělal a ani jsem na to nepomyslel.

Otočil jsem se směrem k už nahému Malikovi, který nedočkavě čekal, než si ho strčím do pusy.

Opravdu jsem se snažil, protože teď už mi docházelo, jaké tresty bych mohl dostávat a co by tady se mnou vše mohl dělat.

Vzal jsem jeho penis do ruky a nějak jsem si ho strčil do pusy. Absolutně jsem nevěděl, co mám dělat, ale tak nějak jsem dělal to, co by mu mohlo být příjemné, abych to už měl co nejdříve za sebou.

Vzal mě za vlasy a hned mi začal přirážet do pusy tak , jak se mu jen zachtělo. Nebral na mě žádné ohledy, takže jsem se tam pod ním dusil, málem jsem z toho všeho zvracel a ještě jsem se do toho dusil svými vlastními vzlyky.

Jestli tady mám takhle přežívat další roky, tak se dříve asi nějakým způsobem zabiju, i když jsem si už teď vědom toho, že jsem na sebevraždu moc slabý. Bojím se toho, že to bude bolet, což je na tom všem to nehorší.

Bojím se všeho, co by mohlo bolet a teď klečím pod někým, kdo mi bez ohledů strká jeho ptáka hluboko do krku.

Když se mi konečně vystříkal do pusy a donutil mě to držením čelistí u sebe spolknout, tak konečně opustil můj pokoj se slovy, že mám jít spát, abych byl připravený na zítřek, kdy mě přijde vzbudit.

S brekem jsem si utřel pusu do rukávů své mikiny a zalezl jsem si do postele pod peřinu, kde jsem skoro hned usnul.

---

„Okamžitě vstávej, do pěti minut budeš v tomto oblečení v obývacím pokoji," vtrhl mi Malik do pokoje.

Sotva jsem se probral, už jsem se koukal, co za oblečení to je.

Nějaká sukně a tričko.

Proč sakra sukně a tričko? Však v té sukni mi jen budou vidět ty moje tlusté stehna a zadek a tričko je skoro upnuté, takže mi tam bude vidět břicho. Achjo.

Rychle jsem se do toho nasoukal a běžel jsem dolů, abych to stihl.

„Poslušný, to by šlo. Najez se a jdi si jako včera kleknout před postel," řekl mi a já jsem okamžitě přikývl.

Došli jsme do nějaké asi jídelny. Byl tam jeden dlouhý stůl a okolo něj židle.

Sedl jsem si na místo mě určené a přede mně přistál talíř s palačinkami.

Hned jsem se do toho pustil, protože jsem měl neskutečný hlad.

Po dojedení jsem se tedy odebral do pokoje, kde jsem si kleknul.

---

„Prosím, ne!" Vykřikl jsem, než mi Malik dal do pusy roubík, abych byl ticho, protože ho očividně štvalo, že křičím. Nedivím se.

„Drž píču, děvko a spolupracuj kurva," řekl, když se mi už po třetí snažil vniknout jeho prsty do mého zadku.

Nakonec se mu to bohužel povedlo a nenechal je tam dlouho.

Jen řekl, že si přece nebude tolik špinit prsty a rovnou do mě vnikl penisem.

Snažil jsem se mu vykroutit, snažil jsem se i křičet, ale nešlo to.

Šukal mě tvrdě, až se m před očima dělaly hvězdičky bolestí.

Chtěl jsem to nevnímat, ale nešlo to. Nemohl jsem dělat nic, jen bezhybně ležet a čekat, než se on uspokojí a potom mě nechá na pokoji.

Když konečně vypadl, sundal mi roubík, přes který jsemse už ani nesnažil křičet, nechal mě podle mých očekávání použitého na posteli.

Pánův kamarád - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat