7

519 32 1
                                    

Opět jsem potom jen odpočíval, ale nevím, co tady budu dělat celou tu dobu, protože už mě to odpočívání lehce přestávalo bavit.

Harry sem tedy potom přišel a šel si sednout na kousek postele.

„Hele, já vím, co s tebou Malik dělal a sám to nechápu. Už jenom to, že si tě koupil, je nechutné," řekl a já jsem se na něj jen koukal.

„Nechci tady s tebou dělat žádné ty nechutnosti, co dělal Malik. Je mi jasné, že nic z toho co s tebou dělá, se ti absolutně nelíbí, možná se ti to všechno i hnusí. Stačilo mi, když jsem tě viděl, jak jezdíš na tom dildu, když jsem u Malika byl. I tvoje záda jsem viděl a určitě to není něco, co by se ti líbilo, když tvoje vzdechy byly tak falešné. Prostě se tady chovej jako doma, mám tady posilovnu, bazén a všechno. Poznáš to, je to v místnosti se skleněnými dveřmi v přízemí. Poslední dny ještě uvidíme, co s tebou bude. Malik potom asi pozná, že jsem tady s tebou nic nedělal, ale to je ještě snad daleko, takže se domluvíme potom. Chceš, abych za tebou jen tak někdy chodil? Samozřejmě jen si povídat, žádné úchylárny a nic na tebe zkoušet nebudu," řekl a já jsem se na něj chvilku jen koukal, abych vlastně zpracoval všechno, co mi řekl.

„Uh, ano klidně, budu rád, alespoň se tady nebudu nudit. Kdybyste ale někdy chtěl, tak pro vás můžu cokoliv udělat, jsem už zvyklý," řekl jsem a pokrčil k tomu rameny.

„Tykej mi a ne, to je v pořádku. Já sám po tobě nic chtít nebudu," řekl.

Takže je to vlastně asi na mně, protože mi to ani nezakázal. Budu to brát tak, že kdybych chtěl, můžu mu přijít udělat dobře, nebo něco.

„Dobře," řekl jsem a Harry kývl.

„Tak já půjdu, za chvilku ti přinesu večeři, ta už bude snad lepší," řekl mi Harry, já přikývl a on odešel.

Jen jsem přešel ke skříni, kde jsem se začal tak nějak koukat, jaké to oblečení tady vlastně je. Ano, už jsem se tam koukal, ale úplně jsem t moc neřešil, jen jsem si všiml toho typu oblečení.

„Nechceš se jít najíst dolů?" zeptal se Harry, když přišel ke mně do pokoje.

„Klidně," přikývl jsem a vydal jsem se za ním po schodech dolů, ještě jsme dole potom chvilku šli a na konec jsme zastavili v nějaké kuchyni, kde byl i jeden menší stůl pro dva, na kterém už byly dva talíře s jídlem.

Sedli jsme si naproti sobě a do ruky jsme si vzali příbory.

Bylo to maso s americkýma bramborama a zase u toho bylo hodně zeleniny, která mi ani nevadí, má ji celkem rád.

Pustili jsme se do toho a bylo to zase moc dobré, jako už i předchozí jídlo, které tedy ale nezabralo tolik času a práce, což jsem já dokázal ocenit, protože jsem doma jedl stále jen jednoduchá jídla, která jsem si nějak uvařil a ještě se mi to kolikrát absolutně nepovedlo.

Harry se do toho taky pustil, jen jsme si před tím ještě popřáli dobrou chuť.

„Co si jedl u Malika, jestli ti nevadí, že se ptám?" zeptal se Harry.

„Jedl jsem tam jen občas, nic moc mi nedával, ale když už jsem dostal nějaké jídlo, nebylo to nic speciálního. Většinou jen nějaký rohlík, chleba a nebo když jsem byl na nějaké večeři, tak jsem se najedl normálního jídla," řekl jsem a Harry se lehce podivil.

„Vždy se mi tebou chodil a říkal mi, že miluješ to, co ti dělá a občas mi to i lehce popisoval, ale snad pokaždé jsem ho zastavil. Předpokládám, že se to tobě nelíbí, že?" zeptal se, ale odpověď mu byla asi jasná.

Nic jsem neřekl, jen jsem zakýval hlavou ze strany na stranu.

„Je mi to líto, už tě tam nechci vracet. Ještě o tom budu hodně přemýšlet," řekl a já jsem jen lehce přikývl.

„Nechceš mi po jídle říct, jak ses k Malikovi dostal? Vím jen to, že si tě nechutně odkoupil od nějakého muže, takže asi od tvého táty, že?" zeptal se.

„Klidně ti řeknu, jak to celé bylo," vydal jsem ze sebe přiškrceně.

„Dobře, přijdu za tebou tak za hodinku, ještě se osprchuji, abych potom mohl jít rovnou spát, asi budu už unavený," řekl mi a já přikývl.

„A děkuji, bylo to moc dobré," pochválil jsem jídlo a on mi to oplatil úsměvem.

Tak bych se asi mohl jít vysprchovat, abych potom mohl jít rovnou sát. Bojím se, že se neudržím, začnu brečet a to mě určitě vyčerpá tak, že budu moc rád, až se ponořím do říše snů a už nikdy nebudu chtít vylézt.

Vysprchoval jsem se, vzal jsem si na sebe jen boxerky s tričkem a lehl jsem si do postele, kde jsem čekal, než přijde Harry.

Pánův kamarád - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat