4

527 30 0
                                    

O tři roky později

Už to bude třetím rokem, co jsem u tohoto psychopata.

Už první den jsem věděl, že to tady budu sotva přežívat, protože budu denně znásilňován a budu muset dělat věci, se kterými ani v nejmenším nesouhlasím.

Za dobu co tu jsem nebyl snad jeden jediný den, kdy jsem něco takového nemusel dělat.

Musím teď ještě dělat všechny domácí práce a to v oblečku, který určený na nějaké podělané maškarní a hlavně pro ženy, ne pro kluky, jako jsem já, nebo jakékoliv jiné kluky.

Snažím se tady nějak přežívat, ale moc mi to nejde, když každý večer stejně trávím zavřený v koupelně a skoro se topím ve svých slzách.

Nemyslím si, že jsem někdy udělal něco tak strašného, aby se mě musel otec zbavit, ale pro prachy udělal všechno.

„Okamžitě do herny," přišel mi říct Malik a já jsem se bez odmlouvání vydal do místnosti zvané herna, kde je jedna postel s bůh ví čím vším, jsou tam ve skříních různé bičíky a co já vím co všechno.

Klekl jsem si před postel, jak to je v pravidlech a čekal jsem, než přijde Malik, aby si na mě zase vybil vše, co jen chce.

Když přišel, hned něco vyndal ze skříně.

Ještě jsem měl bolavá záda ze včera, protože mě bičoval, když jsem jednou omylem vydal zvuk, když do mě nečekaně vrazil vibrující kolík.

„Zítra přijede můj kamarád, všechno bude jako normálně, pravidla se nikdy nemění, platí pořád, ale teď se naučíš hezky jezdit na dildu, abys nás zítra měl jak zabavit," řekl a za tričko mě dotáhl na postel.

„Dostaneš k tomu lubrikant, ale nebudeš se před tím roztahovat prstama. Hezky hned dildo," řekl a to dildo mi podal.

Vysvlékl jsem se a vzal jsem si od Malika i ten lubrikant, který jsem na to dildo hned namazal, abych mohl co nejdříve začít a taky skončit.

„Tak začni," pobídl mě a já jsem do sebe tak nějak začal rvát do dildo. Nebylo tak moc velké, ale bylo celkem tlusté, což je bolestivější.

„Můžeš lehce vzdychat, ale ne moc nahlas," řekl mi a já spustil s falešnými vzdychy, protože se mi stále hnusilo.

Postupně jsem to do sebe nějak dostával, falešně jsem vzdychal a snažil jsem se, aby to vypadalo dobře, protože to je asi to jediné, o co mi teď jde, když už se mám uspokojovat před cizími lidmi.

„Fajn, to by šlo. Měl bys něco udělat s těma zádama, nechceš přece říkat, že si mě prosil o to, abych tě potrestal," řekl s úšklebkem a odešel pryč.

Dildo jsem dal pryč a zase jsem se zpět oblékl.

Už se slzama v očích jsem šel do pokoje, kde jsem se osprchoval a šel jsem do postele, kde jsem si z šuplíku vyndal nějakou mastičku, která by mi na ty záda mohla trošku pomoct a snažil jsem se si to nějak namazat na ty záda.

Nepovedlo se mi to, spíše jsem si ty záda ještě více rozdráždil, ale to jsem teď nijak moc neřešil.

Snad se o ty záda nebude nikdo zajímat.

Já teď jen budu doufat, že ten Malikovo kamarád je alespoň trošku normálnější, než je Malik, i když úplně v pořádku asi nebude, když se s tím prasákem baví.

---

„Tak pojď, děvko," přišel do pokoje Malik, který mi tady před pěti minutami byl dát nějaký podělaný obleček, který si mám vzít. Jen nějaká mini sukně a k tomu extrémně krátké tričko, které si stejně prý mám hned na začátku představení sundat.

Už tam na zemi čekalo jedno dildo, které bylo ještě větší než to, co jsem si zkoušel včera. Měl bych to ale zvládnout úplně stejně, protože to je ještě vlastně nic, oproti tomu, co Malik dělá.

Na sedačce tam seděl velmi pohledný muž, který se mi hned zalíbil. Fajn, asi se budu snažit a budu se snažit být hezký. Přeci jen se před tímto bohem nechci ztrapnit.

Sundal jsem si tedy to tričko a na svou dírku a i na to dildo jsem dal nějaký ten lubrikant, za který můžu být opravdu rád.

Začal jsem to do sebe nějak vsouvat a na konec, když jsem úplně dosedl, pořádně dlouze jsem vzlykl.

Protože jsem měl příkaz, abych vše dělal zády k nim, tak jsem ani neviděl, jak se on dva tváří.

Začali mezi sebou potom v nějaké diskuzi o nějakých jejich kšeftech, či co.

Pánův kamarád - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat