Uzun bir araba yolculuğundan sonra nihayet iskeleye vardım bu konteynırlar çok önemli ve aşırı derecede çoklar her neyse ahh that's my man işte tüm endamıyla karşımda duruyordu Allah'ım sen ne yaratmışsın füze resmen boy, pos endam ve şekilli popo ehehheh tamam yeter bu kadar izlemek, aslında ömrümün sonuna kadar izleyebilirim ama neyse halletmem gereken çok iş var özellikle o iki salak nasıl bir tezgah yapmak istiyorlarsa denetimleri bile söylemiyorlardı, Beren demese denetim olduğunu bilmeyecektim şaka şaka ben her şeyi bilirim hehehe artık aşkımın yanına gitmeliyim , arabayı park edip arabadan indim ve ona doğru yol aldım sadece ona bütün saflığımla I swear.
Adım adım yaklaşıyorum ona Tanrı seni nasıl özene bözene yaratmış evlat içim gidiyor diyorum inanmıyorlar. Adamlarımdan biri beni gördü sanki beni beklemiyor gibiydi ee biraz haklıda genelde denetim olduğunda Beren devreye girer ben pek uğraşmam sıkılıyorum ve benim yakışıklı olmayınca denetim uzamaz iş çabuk biter diye de araya girmiyorum ama devrede benimki varsa didik didik her yeri arar tarar ne varsa bulur ahh be ben bu adama boşuna aşık olmadım adamımın bana uzun süre bakmasıyla yakışıklım bana döndü ahh the man i was lost in his eyes looked at me and looked at me (Bu yazıdan sonra aklıma It's corn şarkısı geldi hfhfjjk) kaşları havalandı ne kaşları havalandı beni beklemiyordu anlaşılan niye şaşırdı beni gördü diye tabi neden olacak aşık bana haa , bu kadar bakışmak yeter adamıma döndüm ve anlatamaya başladı ''Dilem Hanım polis memurları denetim için gelmiş bende Beren Hanımı aradım ama açmadı bende kendim hallederim diye düşündüm .''dedi
'' Mustafa Bey Beren'e ulaşamazsanız ben varım beni aramanız lazımdı denetim benim için oldukça önemli özellikle bu kadar büyük bir iş almışken siz yenisiniz bilmiyor olmanız normal büyük işlerde mallar geldiğinde bizzat ben kontrol ediyorum ama şuan bunun bir önemi yok.'' hemen yakışıklımı es geçip diğer polis memuruna sorumu yönelttim biraz ulaşılmaz olmalıyız armut piş ağzıma düş yok bebişlerim dimi erkekler bizi kolay lokma sanıyorlar ama bizde bok lokma olacaz onlara kısacası ulaşılmaz olacaz.
''Merhaba memur bey bir sorun mu vardı?'' dedim masum masum , adam tam konuşacakken Aral konuşmaya başladı.
''Dilem Hanım ben Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele'den Aral Akhan memnun oldum.'' dedi ve elini uzattı.
Allah kalbim lenn napıcam ben ay adım bir adamın ağzına bu kadar yakışamaz kalbim dum tek tek le halay çekiyor ahh benim yakışıklım off yaaa bu lavuk beni ne hale sokuyor yaa neyse ciddi olma vakti.
''Memnun oldum Aral Bey eğer tanışma faslımız bittiyse konu nedir çünkü bu konteynırlar 3 gün içinde yurt dışına çıkmalı?'' dedim ciddiyetle hiç istifini bozmadan o da birden ciddileşti ve konuşmaya başladı lenn senin ciddiyetini yerim.
''Dilem Hanım bildiğiniz üzere kaçakçılık arttı bizde bunun üzerine deniz aşırı gelen konteynırların denetimini özellikle daha da arttırdık hatta tek tek bakmaya başladılar bile.'' dedi gözlerini benden ayırmayarak.
''Denetimi arttırmanız çok iyi ama benim konteynırlarımla ne ilgisi var ben koskoca kozmetik şirketinin sahibiyim izinlerim ve bir ton kontratlarım var bana haber verilmeden bu tarz bir kontrol hoş değil ayrıca arama emrini görmek istiyorum.'' dedim azcık üzerine gidiyorum ama ne yapabilirim mecburum .
''Size haber vermesini adamınıza söyledim ama kendi halletmek istedi.'' dedi.
Memurlardan birine işaret ederek izin belgesini istedi adamda getirince bana gösterdi. Ehh be bi bu eksikti dertsiz başıma hep dert hep dert offff en azından tedbirliyim.
''Arama emri de olduğuna göre konteynırları istediğiniz gibi arama yapabilirsiniz ve lütfen hızlı olun bu konteynırlar yurt dışına çıkacak gecikmenin söz konusu bile olmamalı lütfen'' dedim tek kaşımı kaldırarak.