Saudade

39 4 2
                                    

"Benden kaçamazsın küçük av seninle biraz işim var" adamın gözlerindeki korkuyu görüyordum acaba hayatta kaç kere ölümle burun buruna geldi, kurtulmak için yalvardı veya kaç kere kıl payı kurtuldu bunları bilemem belki şaka şaka ben her şeyi bilirim A'dan Z'ye ne yazık birazdan ölecek aslında yazık değil ölmeyi hak edenler ölmeli dünya gereksiz insanlarla dolu benim işimde onları yavaş yavaş azaltmak.
"Lütfen efendim lütfen bana bir şey yapmayın."
"Aaaaaaa nıç nıç sana bir şey yapmayacağım niye öyle diyorsun kalbim kırılıyor."
"Ha ha ha senin kalbin var mıydı?" dedi.

Bunu nasıl bir deli cesaretiyle söyledi acaba salak herif. Aslında haklılık payı var uzun süredir buzdan bir kalple yaşıyorum bana bir sıcaklık vermeden donmuş bir kıvılcım umudu bile olmayan bu buzdan kalp ile bazen kendime acıyorum ve düşünüyorum nasıl hala bir kıvılcım umudu bulamadığımı ya da gözümün önündekini göremiyor muyum aslında uzaklaşıyorum, uzaklaştırıyorum bu boktan hayatı kendi kendime mahvediyorum neyse konumuza dönelim bu kadar duygusallık yeter.

"Şimdi korkarak yalvarıyordun ne oldu cesaretlenmişsin" dedim tek kaşımı kaldırarak.
Adam ağzını açıp bir iki kelime edemeden cümleme devam ettim.
"Senin gibi korkak bir adam için şuan söylediğin cümle cesurca ama haklısın benim bir kalbim yok doğru acımıştım sana biliyor musun belki bir umut kurtulurdun'' dedim üzgün bir sesle. ''Haha şaka şaka kurtulman sıfır neyse senin konuşman yerine yalvarmanı tercih ederim boş boş konuşmak yerine ağzını yalvarmak için aç ki seni affedeyim diyecektim ki sana ve senin gibi adilere yapacaklarım aklıma geldi boş ver boşa çene yorma ama sana ne yapacağımı özetleyebilirim istersen ona göre hazırlan seni ilk önce dövücem çünkü uzun süredir idman yapmadım o yüzden bana biraz torba olucaksın sonra seni deşicem parça pinçik yapıp kaplanıma yediricem sizin gibilere bunları yapmak şart .

Sağ kolum olan Kasırga'ya bakarak ''anlat Kasırga bu it ne günah işlemişti ona göre cezasını vericem" dedim.

Kasırga bana dönerek gülümsedi ve sonra adama döndü " ahh Gölge karısını dövmüş üstüne pazarlamaya kalkmış" dedi tek kaşını kaldırarak.

"Oooo ne ala memleket kadın nedir ki adam gel deyince gelsin, git deyince gitsin ,otur deyince otursun, kalk deyince kalksın, söz hakkı olmasın nefes aldığı için bile dövülsün , öldürülsün değil mi siz kimsiniz ki sizi yücelten sizi ayağa kaldıran destek kaynağı olan insana bir ömür vermeniz gerekirken nasıl bir eş bunu kader ortağına yapar hayvan bile yapmaz ama kime diyorum ki siz bir hayvan kadar olamıyorsunuz siz it herifler hiçbir şeyi hak etmiyorsunuz muştamı getirin önce bir güzel dövüp sinirimi atayım " dedim ve adamlarımdan birine işaret vererek.
Adam koşarak geldi "alın efendim" diyerek muştayı bana verdi.
"Siz ikiniz dışarı ve siz ikiniz benim takımları getirin ve kaybolun "dedim
"Hemen efendim" diyerek söylediğimi yerine getirdiler.
"Lütfen yapma lütfen ne istersen yaparım sana para veririm çok para sahip olamayacağın kadar çok tanıdıklarım var baştakiyle çok yakın onlardan isterim "dedi yalvarır şekilde.
"Sana para veren ve baştakini tanıyan kimmiş o tanıdıkların benden bile yakın olan bide nasıl anlatıyorsun salak kurtulmak için götünü bile siktirecen az kaldı haa bu arada ben yöneticinin sağ koluyum sen kimsin hayırdır  " dedim adama.
"Sağ koluymuş yalan söyleme yöneticinin yanında çalışan Mesut ve Maksut kardeşler var onlar yöneticinin sağ kolu, yöneticiye çok yakın senden bile yakın yalancı bana dediler ki yönetici onlarsız para işini beceremiyormuş ikisi de gelen paralardan kendilerine alıyorlar yöneticiyi kötü durumda kollamak için lütfen onlardan isterim" dedi
"Hahah biliyordum o iki salak hiçbir işten anlamıyor arkalarını ben topluyorum bide baştakini korumak için para ayırmakmış hahah iyi yalan atmışlar sana kullanmışlar resmen bide sahte para koyuyorlardı deste arasına salaklar sanki anlamayacaktım, onların anlamadığı şey ne biliyor musun bir para 1,13 gr olmalı ama tarttığımda 0,99 gr hatta daha da düşük çıkıyordu ve para benim için özeldir paraya olan aşkımı kimse anlayamaz havaya kaldırınca minik rakamları vardır ve özel çizgisi onu yapmayı becerememişler beceriksizler zaten verdiğim görevleri adam akıllı beceremiyorlar salaklar yaşamaları bile mucize ,herhalde kontrol edilmediğini sanıyorlar bendeki teknoloji en üst seviyede onlara tek tek bakılıyor ahhh anlamıştım, kim olduğunu da biliyordum sen söyleyince netleşti Kasırga sen halledersin" Kasırga başını sallayıp beni onayladı ve gitti.

REDAMANCYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin