Michael Yew

135 10 2
                                    

Nadawca: Michael Yew, zmarły podczas piątego roku wojny z Kronosem. Zaginął w czasie Bitwy o Manhattan, sposób jego śmierci jest nieznany, podobnie jak dokładny czas i miejsce jej nastąpienia. Syn Apolla. Grupowy w domku Apolla w Obozie Herosów

Adresat: William Solace

,,Kochany bracie

Mam nadzieję, że radzisz Sobie w roli grupowego zamiast Mnie. Nie jest to łatwe zadanie, ale jestem pewien, że podołasz. I nie przejmuj się tak wszystkim. To, że nie potrafisz śpiewać- a szczególnie gwizdać, co robisz z upodobaniem- nie znaczy, że jesteś gorszy od innych z rodzeństwa. Nie każde dziecko Apolla musi być utalentowane muzycznie. Jesteś genialnym lekarzem i to właśnie na tym powinieneś się skupić. Właśnie! Jak tam ten młody syn Hadesa, którego siostra została Łowczynią i zginęła na pierwszej misji? Z tego co pamiętam zakumplowałeś się z Nim trochę zanim był ten wypadek, a On uciekł, przy okazji ujawniając czyim dzieckiem jest. Jak On się nazywał? Jakoś tak z włoskiego. N nazwisko miał coś z aniołem. On się w międzyczasie przewinął przez Obóz, ale unikał wszystkich. Coś Percy mówił na początku Bitwy o Manhattan, że powinien przyjść Nam z pomocą. Stało się tak? Oby. Wrócił potem do Obozu, czy nadal jest takim trochę dzikusem? Ale pewnie dzieciaki Hadesa tak mają, nie mam pojęcia, bo żadnego nie znałem. Wiesz co? Teraz żałuję, że uciekłem z domu gdy miałem dziesięć lat. Owszem, Mój ojczym był straszliwy, ale mogłem chociaż pożegnać się należycie z mamą. A tak myślałem: ,,a, jak będę dorosły to Ją odwiedzę i wszystko wyjaśnię.". A tu proszę, umarłem! Więc dobrze radzę zarówno Tobie jak i wszystkim herosom: utrzymujcie kontakt ze śmiertelnymi rodzicami, bo Oni strasznie Was kochają, tylko czasem nie radzą Sobie z rzeczywistością i powinniśmy Im w tym pomagać, a nie uciekać. Niestety Ja zdałem Sobie z tego sprawę zbyt późno. Trzymaj się braciszku i nie poddawaj się. Dąż do Swoich celów, bo u Ciebie są zawsze ważne i dla czyjegoś dobra. Naprawdę kocham i Ciebie i całe Nasze rodzeństwo. Trzymajcie się!

Twój zawsze kochający brat

Michael

P.S. Ucałuj ode Mnie wszystkich z Naszego domku.

P.S.2 Odwiedź proszę Moją mamę i powiedz Jej, że zawsze Ją kochałem i to nie z Jej powodu uciekłem.

P.S.3 Pozdrów Clarisse od Mnie. Tylko trzymaj się na bezpieczną odległość, albo na wszelki wypadek weź ze Sobą Chrisa."

Nico wskrzesza zmarłych, czyli hołd dla poległych [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz