Глава 41

1K 48 2
                                    

Заняття уже закінчились,а Драко їх пропустив,як і обід,я хвилювалася, тому розповіла про всі свої здогадки Пенсі.
Пегсі:Слухай,чого ти так хвилюєшся, це ж Драко.
Я:В тому то й справа,він завжди розповідає про все,а тут... Він написав!:"Кіс,вибач,у нас збирають пожератилів,навіть моїм батькам довелося повернутися,я не можу це пропустити,повернусь пізно,не хвилюйся❤" - я перечитала це очима та трохи заспокоїлась.
Пенсі:От бачиш,а ти хвилювалася.
Я:У мене всеодно не добре передчуття.
Пенсі:А написав то що?
Я:Що все добре. - Я не знала чи слід казати їй,адже Маркус також смертежер.
Я:Маркус казав тобі,що він служить...
Пенсі:Кому?
Я:А... Так так,нікому.
Пенсі:Кажи!
Я:Я й сама знаю,що він прислуговує тобі😂 - сказала я це,щоб не розбовкати нічого лишнього,я зрозуміла,що вона не в курсі,тому хай Маркус сам скаже їй.
***
Коли уроки закінчились, я відправилась у свою кімнату та сіла писати уроки.
"Написати розповідь на тему:”Любовне зілля,амортенція, зміна тілами,книга заклять„" - Обожнюю цю тему,але от написати ''чим для мене пахне амортенція'' - не надто хороше запитання.
В двері постукали.
Я:Заходьте.
В кімнату забігли близнюки.
Я:Якого біса ви тут і як взагалі зайшли сюди?
Фред:Із Паркинсон.
Я:Чому ви тут?
Джордж:Ми хочемо,щоб ти допомогла з д/з.
Я:А Герміона?
Фред:Ми посварились,чи що. Коротше вона каже,що ми її використовуємо.
Я:А я вам як допоможу?
Джордж:Слід написати чим для мене пахне амортенція,але у нас її немає, тому ми не знаємо.
Я:І ви хочете,щоб я допомогла вам вкрасти амортенцію?
Джордж:Не вкрасти..
Фред:А позичити. То ти з нами?
Я:Ну гаразд. Давайте руки.
Я перенесла нас в кабінет професора.
Джордж:Ти здуріла,а якщо він нас помітить.
Я:Його тут немає,він на важливій нараді...Дамблдор казав,коротше давайте швидше.
Вони відлили всього пляшечку з усього казанка. Я знову телепортувала назад.
Фред:Дякуємо.
Джордж:Мене зараз вирве,як ти переносишся так постійно?
Я:В душі не гребу. Вилийте каплю на стіл. Але каплю!!!
Вони так і зробили.
Фред:Оу...
Я:Що ти чуєш?
Фред:Ну... Трава,свіжа фарба,лісова гуща,міцний чай,меліса,лимонний сік, соленим морем...( Вибачаюсь, додала ту амортенцію,яку показав тест,коротше мою😅😂)
Джордж:Я також... Зрозумів,а ти, Пейдж? Що чуєш ти?
Я:Ем...М'ята,свіжоскошена трава, новий пергамент... Запах змінився Шоколад,машинне масло😂,вершкове пиво... І знову. Чому він змінюється?
Фред:Тому що тобі важко вирішити хто найбільше тобі подобається. Кажи,чим пахне.
Я:Блювальними батончиками,кислим желе... Коротше різний запах солодощів і теплий літній дощ.
Фред із Джорджем переглянулись.
Я:Нічого не розумію. Ну перше то я здогадуюсь,а от наступні два...
Фред:Який запах виражено найсильніше?
Я:Перший.
Фред:От і справжні почуття,а до тих ти маєш просто почуття більше ніж дружні,але для тебе вони менше аніж хлопці,ти бачиш їх будь-ким,але не парою.Не думай над цим. Коротше дякуємо за допомогу.
Від лиця Джорджа:
Я:В мене є ідея?
Фред:Слухаю.
Я:А що якщо розлити амортенцію у головному залі?
Фред:Хм... Гарна ідея,але от вчителі, вони також чутимуть цей запах.
Я:Це вже не важливо.
Фред:Краще у гостинних усіх факультетів.
Я:Правильно мислиш.
Ми пішли в кабінет Снейпа взяли багато рідини та вирішили,що зробимо це все вночі,головне,щоб Філч не спіймав.
Від лиця Пейдж:
Мені було дуже цікаво,що то за запах, точніше чий він,чому так змінювався, коротше запитань було багато. Особливо на рахунок близнюків. Вони здається зрозуміли,але мовчали.
***
Я написала всю домашку,навіть за Драко,але його почерком,адже мені не було що робити. Була вже 19:34,а Драко не було.
Але тільки-но я згадала його ім'я,як він зайшов у кімнату.
Драко:Пееейджжж!
Я:Що?
Драко:У нас проблеми.
Я:Які?
Драко:Темний Лорд завтра прийде до школи,хоч вона і оберігає від зла,але все ж... Якщо він вичеслить,що ти тут. Тобі не можна буде бути навіть у Хогвартсі і він може перетворитись в будь-кого і вселитись в будь-кого, навіть в мене.
Я:Я зрозуміла.
Драко:Я не зможу захистити тебе.
Я:Ти казав,я розумію,сама себе вбережу,а якщо буде потрібно,то ще й тебе.
Іти геть с Хогвартсу я не планувала. Єдине що було в моїх планах - це вбити Темного Лорда раз і назавжди. Як я це зроблю? Я вирішила,що готуватимусь до цього вночі.
Я:Дракош,подивимось фільм?
Драко:Я б з радістю,але є ще домашка.
Я:Я її написала
Блондин підійшов до стола та почав переглядати роботи.
Драко:Та це так,як і мій почерк. Як ти? Що за завдання?
Я:Тобі залишилось написати чим для тебе пахне амортенція. Ось,понюхай.
Я дала йому баночку,яку залишили Фред із Джорджем.
Драко:Де ти це взяла?
Я:Давай без запитань.
Хлопець понюхав та почав писати.
Все ж таки ми подивились фільм,коли Драко заснув я почала вчити закляття для завтрашнього бою. Відчувала я себе дуже втомленою.

Сестричка ПоттераWhere stories live. Discover now