15 | Hampstead Heath

265 13 1
                                    

¤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

¤

Yatak odasının perdesi en kenarından tam kapanmadığı için yüzüme vuran güneş ışığından dolayı uyandım. Zayn hala uyuyordu.

Kasıklarımı incitmeden yataktan kalkabilmek için hafif hareketlerle yavaşça yataktan kalktım, bacaklarım yanıyordu sanki, Zayn uyuyup o halimi göremediği için mutlu olmuştum.

Boş olduğu günlerde kaça kadar uyuduğunu bilmiyordum ancak uyanınca hazır bir kahvaltıya kalkmasını istediğim için yatak odasından çıkınca yaptığım ilk şey ocağı açıp çay demlemek oldu. Sonrasında salonu toparlayıp sessizce yatak odasına girdim ve orayı da düzenledim.

Yerdeki kıyafetleri kirli sepetine attıktan sonra unuttuğum bir şey olup olmadığını kontrol etmek için tekrar bakınca yatağın kenarındaki gri parlak paketi gördüm. Eğilip (dün gece resmen haşlandığım için 15 türlü ameliyata girmiş olan Betty Teyze gibi eğilmiştim) yerdeki ambalajı aldım ve çöpe attım. Çöpe atarken arkasında Harry'nin el yazısıyla yazan "İyi eğlenceler :-)" yazısını görünce güldüm. "Salak."

Zayn hala uyuyordu. Bu hali komik gelmişti nedense, dün geceden sonra uykuya ve dinlenmeye bolca ihtiyacı vardı tabii.

Sırıtarak kendi kendime yatağın başında dikilmiş onu izlerken tam şu an uyansa yaptığım şeyin ne kadar ürkütücü olacağı aklıma gelince mutfağa geçtim. Kahvaltılıkları çıkarıp tezgaha iki tane yumurta koydum, ne zaman uyanacağını bilmediğim için omleti şu anlık yapmayacaktım.

Onu beklerken telefonumu alıp tekrar yatak odasına geçtim. Ayrıca giymesi için dolaptan bir şeyler çıkardım. Evime kendi giysilerinden bırakmasını teklif etsem fazla olur mu diye düşünüyordum bir yandan.

Örtünün altına girdikten sonra onu izledim. Dün gece çok fark etmemiştim ama şimdi hava aydınlıkken suratına baktığımda ne kadar yorgun olduğunu görebiliyordum. Almanya'dayken her gün çalışmasına rağmen işi biter bitmez beni görebilmek için buraya gelmişti. Şu an için gözümde harika bir konumdaydı ve dediği şeyleri gerçekten ima ettiğini başarılı bir şekilde kanıtlıyordu. Aramızdaki şeyin aniden rafa atılacak ya da vazgeçmesi kolay olan bir takılmacaymış gibi olmadığı konusunda bana güven veriyordu.

Zayn hala uyuyorken hem saati hem de grup mesajlarını kontrol etmek için telefonumu açtım.

Harry: Adeleeee

Niall: Adeleeee

Harry: Meşgul herhalde telefona bakmıyor hahsajhs

Niall: Harry sen gerçekten çok gevşek çıktın var ya

Niall: Yok o benim kız kardeşim yok kimse yavşayamaz

Niall: Bin yıl düşünsem odasına kondom koyacağını düşünmezdim, az fena değilsin lol

golden • zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin