4 | "important" guests

312 21 3
                                    

Pazartesi günü işe giderken diğer günlerin aksine mutluydum. Dün Niall en sonunda İrlanda'dan dönmüştü ve orada yaşadıklarını anlatmıştı. Biz de ona burada yaşadığımız ufak macerayı ve sonucunda Icarus denilen bu mekanda çalışmak zorunda olduğumu öğrenince önce bir tur Harry'nin ağzına sıçmış, sonra Londra'ya gelene kadar ona bunun haberini vermediğim için bir tur beni azarlayıp gerek olmadığını söylememe rağmen bu iş bitene kadar zorla sabahları ve akşamları beni işe kendinin bırakıp alacağını söylemişti. Bununla yetinmeyip Harry'i bizden habersiz böyle işlere giriştiği için tekrar dövmeye çalıştığında aralarına girip Niall'ı sakinleştirmeyi başarmıştım ve o bu olayı sindirdikten sonra hep beraber dışarı çıkıp güzel bir gün geçirmiştik.

Bugünse çıkışta saat geç olsa da Jasper ile takılmak üzerine anlaşmıştım ve bir şekilde ona amacımın ciddi bir ilişki olmadığını belli etmeyi planlıyordum. Hatta arkadaş kalmayı bile düşünsem de biraz eğlencenin kafamı dağıtma konusunda iyi gelebileceğini düşünmüştüm.

Steph'e selam verdikten sonra dolabımın kilidini açıp iş giysilerimi çıkardım.

"Dur, sen yokken Bay Malik bana haber verdi. Bugün bunları giymeyecekmişsin." Stephanie aniden konuşunca dolabımın kapağını bırakıp ona döndüm.

"Bugün saat 13.00 ve 20.00'de önemli ortaklarla görüşme yapacakmış. Bu vakitler aralığında toplantı odası ile ofisi temizleyip hazırlanan ikramlar ile toplantı odasını hazırlamanı ve ofisindeki giysileri giymeni söyledi."

Sabah sabah keyfimin kaçmasını istemediğim için iç çekerek Steph'e kafa sallayıp çalışan odasından çıkarak Zayn'in ofisine ilerledim. Kapıyı çaldım ancak hiçbir ses duymayınca içerde olmayabileceğini düşünüp ofise girdim. Kimse yoktu. Masasının arkasındaki dolaba asılı olan elbiseyi görünce oraya gidip elbiseyi inceledim.

Elbisenin pahalı olduğu şıklığından belliydi. Daha önceki müşterilerine hiçbir şekilde böyle hazırlık yapmamı istememişken bugün böyle şeyler istemesinin sebebi neydi acaba?

Bunun üzerine çok fazla düşünmeden temizlik odasına gidip ofis ve toplantı odasını temizlemek için lazım olacak malzemeleri alıp ofise geri döndüm. Yaklaşık bir saat kadar bir süre içinde ofisi tertemiz hale getirdim ve bu kadar işten sonra biraz dinlenmeyi hak ettiğimi düşünüp kenardaki siyah koltuğa kendimi attım.

Vitrinlerin arasında büyük bir akvaryum vardı, içindeki renk renk balıkları görünce onun gibi bir adamın akvaryumunda pirana olmamasına gülmüştüm.

"Sabah akşam bu ofiste sıkılıyor olmalısınız. Sadece temizlik yaparken burada bulunmak bile ruhumu daraltıyor."

Kendi halinde yüzen balıkların yanına gitmek için tekrardan ayağa kalktım, balıklardan biri yüzümü cama yaklaştırdığımda merakla bana doğru gelse de aniden böö yapıp dilimi çıkarınca hemen karşı tarafa doğru kaçmış, benim de gülmemi sağladı.

Kendi kendime eğlenirken ofis kapısının açıldığını fark edince duruşumu dikleştirip o tarafa döndüm. "Toplantı odası hala temizlenmemişken burada durup oyalanman için bir sebep göremiyorum." Biricik patronum yanıma geldi.

"Bugünün güzel bir gün olacağını düşünüyorum Bay Malik. Size bulaşmak için fazla mutluyum."

Oysa onun bakışlarından ve sabah sabah takındığı gereksiz agresif tavırdan gergin olduğu çok belliydi.

"Burası rehabilitasyon merkezi değil, Adele. İş yeri. İşini yap." Bu dediği bile normalde beni sinir edip on saat laf etmeme sebep olacak olsa da o an gerçekten mutluydum ve dediklerine sadece içten bir şekilde gülmüştüm. Gerçekten bugünün güzel bir gün olmasını istiyordum.

golden • zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin