16 | pub genesis

240 17 3
                                    

bu hikaye artık sıktı sanırım oy da gelmiyo ama yazmaya devam://

¤

Akşama doğru hiç istemesem de oradan kalkıp Harry'nin konumunu attığı mekana doğru yol aldık.

Yoldayken neden Harry'nin bulduğu bir yere gidiyor olduğumuzu sorguladım ancak Niall onay verdiyse o kadar da kötü bir yer değildir diye düşünmüştüm.

Adrese gittiğimizde Zayn'le birbirimize baktık. "Erken ayrılmak ister misin?"

"Fark etmez."

Benim için sıkıntı yoktu ama Zayn daha önce kalabalık mekanlar yerine daha sessiz bir ortamda, spesifik insanlarla birlikte takılmayı daha çok sevdiğini belirtmişti. Ayrıca onunla birlikte barda takılmak nasıl olur bilemiyordum. Onu tanıyıp yürümeye çalışan biri olursa çenemi tutamayıp laf sokabilirim ve kaos malzemesi çıkabilir?

Zayn arabayı valeye bırakınca birlikte üstünde parlak harflerle "Genesis" yazan bara girdik. Onu bir kere görenin bakışları üstümüzde kalıyordu.

Harry'nin mesajda bahsettiği yere doğru ilerleyince locada oturan arkadaşlarımı gördüm ve Zayn'in elinden tutup oraya doğru ilerledim. Harry'nin önünde bir sürü bardak vardı ama Niall ve Steph kendi halinde takılıyormuş gibi duruyordu.

Oturunca etrafa baktım. Neon ışıklar, kendinden geçmiş, dans eden insanlar, kulüp müziği. "Hoş geldiniz gençler!" Harry gülerek bize sarıldı, ben karşılık verirken Zayn dümdüz durmuştu. Harry çekildikten sonra diğerleriyle normal bir şekilde selamlaştık. Tabii Steph bize imalı imalı sırıtıp duruyordu. Acaba Zayn böyle takılmacaları tamamen mi sevmiyor yoksa sadece yakın olduğu insanlarlayken mi eğleniyor merak etmiştim. Sonuçta bu kadar sakin bir insansa Liam ile striptiz kulübü açma fikrini reddedebilirdi. Orası onun mekanlarından biri olarak geçiyordu ve illaki iş için oraya uğraması gerekiyordur diye düşünmüştüm.

Aklıma gelen şeyle ona döndüm. "Ari gerçekten striptizci miydi?" Gülerek bana baktı. "O nereden çıktı şimdi?"

"Öyle miydi ya?"

"Öyleydi, sonra Icarus'a geçmesini sağladım işte. Mutlu değildi."

"Hiç izledin mi peki onu?"

Geçmişte olan bir şeyden dolayı onu kıskanacak değildim ama merak etmiştim öylesine. Icarus'ta çalıştığım zamanlarda Ari'nin ona karşı ilgili olduğu çok belliydi. Aralarında bir şey yaşandı mı yoksa Ari tamamen platonik miydi onu merak etmiştim aslında.

"Dürüst olayım mı?"

Cevap vermeden ona baktım. Elbette dürüst olmasını istiyordum.

"İzlemedim ama seviştik bir kere. Sonra takılmadık, ilgilendiğim biri değildi."

Bunu beklemediğim için omzuna vurdum. Sanırım yaralı olan kısma denk gelmişti o yüzden aniden canı acıdığı için geri çekildi ama çok sert vurmamıştım zaten. "İnanamıyorum Zayn. Kızın hala senden hoşlandığını açıkça ortada."

"Yaralı yerime vurdun yalnız."

"Bana ne yaralanmasaydın."

Gülerek beni kollarının arasına aldı. "Tamam, kıskanınca nasıl tepkiler verdiğini öğrenmiş oldum artık. Bu kadar dürüst olmamak gerekiyor sanırım. Ayrıca hoşlanmak gibi bir durum yok ortada, hayatını değiştirdiğim için müteşekkir sadece, birlikte olduğumuzda da tek seferlik bir şey olduğunun ikimiz de farkındaydık."

"Olsun sen hep dürüst ol."

Kendi aramızda sohbet ederken Niall ve Steph dans etmek için kalktı, Harry ise birilerine kur yapma peşindeydi. Yalnız kalınca birbirimize daha çok yakınlaştık. Dudaklarını benimkilere sürtüyordu.

golden • zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin