20 | the truth about her

192 16 3
                                    

Profilimden Outside ve Insomnia isimli Zayn kurgularına göz atabilirsiniz! İyi okumalar ❤️

¤

Sigaramı yaktıktan sonra çakmağı depoda bekleyen çocuklardan birine verdim.

Adele: Ne zaman döneceksin? Özledim.

Zayn: Halletmem gereken birkaç şey var. İki üç güne gelirim.

Ona onu özlediğimi yazmak garip geliyordu, bunu biliyor olması gerekmiyor mu? Yine de o özlediğini söyleyince karşılıksız kalmaması için ben de yazıyordum. Yüz yüzeyken söylediğimde ise mutlu oluyor.

Adele: Sana anlatacağım o kadar çok şey birikti ki. Harry ve Niall'la yaşamak psikolojimi bozuyor artık sana ihtiyacım var

Zayn: 😏

Zayn: Telefondan anlatsana

Adele: Olmaz. Yüz yüze anlatırken tepkilerini görmek hoşuma gidiyor.

Adele: Artık gel ve yatakta yerini kapan Harry'e haddini bildir bence, her an seni unutturabilir çünkü

Zayn: Belasını sikerim

Çakmağı veren çocuk Liam'ın depoya geldiğini söyleyince telefonumu kapattım. Sigaradan bir nefes daha.

Adele ile konuşmayı seviyordum. Ondan önce hayatım çok ciddiymiş gibi geliyordu artık, eskiden sadece işime bakar ve ara ara Liam'ın ısrarlarıyla bir şeyler içmek için Icarus Falls'a giderdim. Yine de Adele bana sorduğunda oraya pek gitmediğimi söyledim, sadece içmek için gittiğimi söylesem yine de striptiz mekanı olduğu için aklında farklı şeyler kurardı.

Beni çok fena etkiliyor. Aynı anda hem seksi hem de içten biri olmayı çok iyi beceriyordu, hatta bunu bilerek yaptığını bile düşünmüyorum. Vücudunu hissetmeyi seviyorum, sabahları suratımı öpmesini de.

Ben yokken Harry ile yatması hoşuma gitmiyor, şanslı piç. Yine de onu çok sevdiği için bir şey diyemiyorum. Bana kalsa etrafındaki tüm erkekleri ondan uzaklaştırırım, sokakta yürürken bile insanların ona nasıl baktığını göremiyor.

Ailemle tanışmasını istiyorum, kardeşlerime ondan bahsettiğimde saçma sapan sesler çıkarıp aşık olduğumu söyleyerek gülüştüler. Karşı çıkamadım. Bir şeyler hissediyorum, öyle bir şeyler işte. Ailemle tanışmasını ve bir gün ailemden olmasını istiyorum. Uzun bir süredir çıkmıyoruz ama onun o kişi olduğunu biliyorum.

Onu düşünürken deponun giriş kapısı açılıp sürtünme sesi duyulunca ekranı kapalı olan telefonu cebime soktum. Sigaramdan bir nefes alıp dövdükleri adamı içeri sokan Aaron ve Liam'ı izledim. Siktiğim depolarında bekletilmekten nefret ediyorum.

Liam cebindeki silahı çekip ona doğrulttu, bacağına tekme atıp yere düşmesini sağladı. Zaten dayak yemekten yorgun düşmüş olan bedeni karşı koyamadan sert zemine serilmişti. Pezevenk.

"Senin adamı kerhaneye girerken gördük." dedi Liam.

"Kızın üstünde tavşan gibi oynuyordu, biz girince far görmüş gibi kaldı ama." Aaron da ekleyince Liam ile gülüşüp birbirlerine baktılar. İkisi de ruh hastası.

Biten sigarayı yere atıp yerde uzanan adama baktım. "Dışarı çıkın."

Lafımla herkes depoyu boşalttı. Adamla baş başayız, adı William falan, ne sikimse işte. Sigaramı yere atıp ayakkabımın ucuyla söndürdüm.

Gömleğimin kollarını kıvırdım, kaliteli kumaşın kirlenmesini istemiyorum.

"Hoş geldin Will." Gülümseyerek ona baktım. Şakaklarından damlayan kan beton zemine bulaşmıştı. "Neden burada olduğunu biliyor musun?"

golden • zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin