Pohled Jimina
Ráno jsem se probudil v domě který rozhodně nepatřil mě. Můj pohled směřoval na okno s roztaženými rolety. Venku šel slyšet zpěv ptáků a šustění listí které se opíraly o okno. Rozhlédl jsem se po pokoji a vnímal to nové prostředí kolem mě na které si budu muset do budoucna zvykat. Protože teď jsem jeho přítel a myslím že tu budu ještě dlouho oxidovat. Vnímal jsem to teplo kolem mě co mě obklopovalo to tělo které se na mě tisklo. A vnímal jsem spícího Jungkooka vedle mě, je tak roztomilý jak spí řekl jsem si sám pro sebe a stále koukal na něho. Rukou jsem mu zvedl pramínky, které lehce padaly do jeho obličeje.
Chvíli jsem si hrál s jeho praminky a snažil se je dávat z jeho obličeje pryč ,sem tam se mi to povedlo ale hodně jich spadlo zpátky. Jakmile jsem ucítil pohyb který mi naznačoval že se Kook začíná probouzet, hned jsem zavřel oči a dělal jakože spím a otočil se zpátky zády k němu. Uslyšel jsem jemné bručení a ucítil ruce které mě obmotali kolem pasu a přitáhli si mě blíže, začal jsem vnímat jak mě něco začíná šimrat na krku. Lehce jsem se otočil na něco nebo někoho kdo mi přivádí ten hezký pocit na krku, potichounku jsem vzdychl a pochopil jsme co se děje, Kookie mě jemně líbal na krku. Otočil jsem se na něho a skenoval jeho roztomilý obličej. ,, Dobré ráno Minie,, řekla ta hezká tvářička přede mnou. Já se usmál a odpověděl ,, dobré ráno Kookie,, usmál se na mě a vlepil jsem mu letmý polibek na jeho rty ale z letmého polibku se proměnilo v dravé líbání, ruce nám putovali po našich tělech do míst kde nám vše připadalo tak nové a přitom tak známé. Ještě chvíli to tak pokračovalo než mi došlo co se tady děje ,moje výčitky jsou zpátky.
Přemýšlel jsem nad tím co se stane když se to všichni dozví že já a Kook no prostě mám strach ,všichni si myslí že se nenávidíme ale přitom se máme rádi ,je to tak těžké, myšlenky mi putovaly sem a tam. Z mého přemýšlení mě něco probudilo. ,,Halo, země volá Jimina,, řekl ten sladký už mě známý hlas. Když mi došlo že jsem se na chvíli ocitl v jiném světě musel jsem se vrátit zpět a vnímat toho kdo na mě mluví. ,, Jo promiň jen jsem přemýšlel,, řekl jsem provinile. ,, A nad čím si přemýšlel?,, Přece jen se musel zeptat,, ale noo...,, Odmlčel jsem se. ,, Noo??,, Nenechal mě. ,, No nad tím co se stane když se to někdo dozví ,že no my dva spolu chodíme,, sklopil jsem oči a pohled směřoval na mé ruce. ,, Tak ať ,ty se za to stydíš nebo co,, řekl mi sklesle Kook a já se začal cítit provinile ještě víc. ,, Ne nestydím jen nevím jak na to budou reagovat, nevím co čekat , Kookie můžeme to alespoň na nějakou dobu tajit, víš no je to tak rychlé no že to hned říct nemůžeme,, vyšlo ze mě přesně to co jsem nechtěl. ,, Chápu Minie ,můžeme to tajit,, chytil mě za ruku a usmál se.
Chvíli jsme se ještě tulili než jsme se konečně rozhodli vylest ven z postele. Sedl jsem si na postel a snažil jsem se najít svoje boxerky po celém pokoji ,po chvíli jsem je našel a s nimi i zbytek oblečení. Postavil jsem se a všiml jsem si že se na mě Kook kouká, ještě jsem nebyl oblečený , a pak mi to došlo, jsem nahatý, Ježíši to je trapné řekl jsem a sezbiral jsem svoje oblečení co nejrychleji ze země. ,, Hmm nevím proč se stydíš ,však jsme spolu včera spali , věř že jsem viděl všechno, a mimochodem si moc sexy,, řekl Kook upřeným pohledem na mě. Já jsem zrudl a vyrazil do koupelny se osprchovat. Po chvíli za mnou přišel Kookie. ,, Co kdyby jsme si dali sprchu spolu,, navrhl a já jsem souhlasil , no co už ,viděl všechno snad ne ? Usmál jsme se pro sebe. Po naší velmi romantické sprše plné líbání a vzdechů jsme se konečně odhodlali se obléct a jít se nasnídat. Kookie umí vařit takže něco přichystal. Bylo něco okolo dvou odpoledne.
Po obědě co Kook nachystal jsem usoudil že musím domů a něco dodělat. Bylo mi blbe odcházet ale potřeboval jsem to všechno vstřebat jestli to co dělám je správně. Poděkoval jsem Kookiemu a rozloučil jsem se s ním lehkou pusou na rty ,musel jsem si vymýšlet tu nejdebilnejší výmluvu abych co nejrychleji odtud odešel. Řekl jsem že ke mě má přijít Tae. Cestou domů mě pohlcovali myšlenky ať už správné a nebo špatné. Bylo mi už s toho zle ,nebaví mě pořád přemýšlet. Potřeboval jsem se s toho vyspat. Přišel jsem domů a hned se vydal do mého pokoje ,lehl jsem si a během pár minut usnul.
Jungkookův pohled
Nechápal jsem proč tak rychle odešel ,bylo mi to líto, chtěl jsem si ho tady ještě chvíli nechat , nejradši bych ho zlibal k smrti. Uklidil jsem nádobí po Minově odchodu a šel si sednout k televizi. Zapl jsem ji ale nic tam nebylo ,samé blbé telenovely, vypl jsem televizi a zamířil zpět do pokoje ,musel jsem vyměnit povlečení po tom včerejším večeru. Stále tady šel cítit Minova vůně, nemohl jsem se jí nabažit. Po tom co jsem všechno uklidil tak jsem si vytáhl z kapsy mobil , přemýšlel jsem že mu napíšu jestli je vpořadku , najel jsem na nás chat a napsal,, ahoj Minnie ,došel si v pořádku domů?,, Zpráva mu nepřišla , a nabyl ani aktivní, asi nemá čas když je s Taem. Rozhodl jsem se že napíšu Taemu. Najel jsem na chat s Taem a napsal,, ahoj já vím že ted toho máte s Minem hodně ,protože mi neodepisuje ale řekni mi jestli je vporadku když je hned vedle tebe,, hned jak jsem to odeslal na to mi odpověděl Tae ,, jak to myslíš jestli je vporadku, co si mu udělal a vedle mě není, Kooku jestli si mu něco provedl přísahám že tě zabiju,, no tak takovou odpověď jsem nečekal,, počkej ty nejsi s Minem? A nic jsme mu neudělal jen před chvílí ode mě odešel tak se jen ptám a neodepisuje mi,, napsal jsem naoplátku. ,,Kooku nejsem s ním jsem u rodičů mimo město,, ,, dobře,, odpověděl jsem jednoduše.
Jak jako že není s Taem tak tím pádem kde je ? Řekl jsem si pro sebe. Asi musí Být doma nebo se šel třeba projít. Ale celkem mě překvapilo že není s Taem , kdo ví s kým teď právě je....
ČTEŠ
Between us
RomanceJimin je přátelský a milý kluk ,který si najde 5 dobrých kamarádů bez kterých by nedal ani ránu. Ale pak ve třeťáku narazí na záhadného mladíka , který ho nějakým nevysvětlitelným způsobem začne přitahovat.