Dün yine baya olaylar olmuştu dediğim gibi sözümü tutup Mert'i vurmuştum ama bilerek sıyırmıştım.
Birini sakat bırakmaya hiç niyetim yoktu. Mert'e de dün dediklerini hakkında biraz hak veriyordum.
Ama işte bana söyleyebilirdi birlikte hallederdik beni kırmasına gerek yoktu.
Çok özür diledi ama bir önemi yok. Ben merti içimde çoktan bitirmiştim bitireli çok oldu. Mert hayatımın dönüm noktası oldu gibi.
Artık üzülmeye hiç ama hiç gerek yok. Şuan arabadaydık arabayı ben kullanıyordum. Nereye mi gidiyorduk klasik bir bar bulmaya çalışıyordum. Radyo da heijan ve mutinin ~yansın geceler şarkısı çalıyordu.
Ege ve Defne şarkıya bağırarak eşlik ediyorlardı. ''Alıyım mı seni gece , düşelim barlara? Ezelim paraları hunharca. İçelim biraları , saçalım liraları. Bi daha mı gelicez dünyaya'' . Şarkı bitince ikiside deli gibi gülmeye başladı onların bu haline tebessüm edemeden duramadım.
Nihayet bir bar bulmuştuk arabayı park ederken mertin beni izlediğini fark ettim. Zaten anca izlerdi benim üzerimde kırmızı mini bir elbise vardı defne de ise siyah mini bir elbise vardı.
Ege yine defneye seni kazıklamışlar böyle kötü olmuşsun demeye başlamıştı bile. İçeriye geçip bir masaya oturduk hepimiz içeceklerimizi garsona söylemiştik. Bugün çok içmeyecektim sarhoş olmaya niyetim yoktu.
**1 saat sonra**
Defne ve Ege çoktan sarhoş olmuşlardı ege elini defnenin yanağına koydu ve ''Defne biliyor musun ben seni çok seviyorum '' dedi herkes bu itirafa şaşırmıştı ama ben hariç defne de onu dudağının kenarından öptü ve ''Bende seni çok seviyorum oksijen hırsızı ama aramızda nasıl bi ilişki var çözemiyorum '' dedi ege tam birşey diyecekti ama ben öksürerek kestim.
''artık gitme vakti bence hadi gidelim'' dedim mertte beni onayladı mert ve hakan egenin koluna girdi bende defnenin koluna girdim arabaya yerleştirdik. Arabayı çalıştırdım ve yola koyulduk radyo da Sezen Aksu-tükeneceğiz şarkısı çalıyordu. şarkıya eşlik etmeye başladım.
'' Ne böyle senle ne de sensizYazık, yaşanmıyor çaresizNe bir arada ne de ayrı olmak imkânsız Hiç sebepsiz '' O an mertle göz göze geldik mertte eşlik etmeye başladı ''Ne hayallerle, ümitlerleMutlu olmaktı dileğimiz. Suçlu ne sensin ne de benim . Şimdi sensizim, sen de bensiz. ''
Şimdi ne benim kalbim merte aitti nede onun kalbi bana aitti. Herşey tam 2 yıl 3 ay önce bitmişti. Bizi bitiren mertin ta kendisiydi tamam itiraf etmek gerekirse merti tam olarak bu saf kalbimden çıkaramamıştım.
Bizim tekrar olmamız imkansızdı o an hakanın bana dediği söz aklıma geldi ''İmkansız diye birşey yoktur oysa imkansızın içinde bile bir imkan vardır'' Hakana baktığımda bana baktığını gördüm sen akıllanmazsın dercesine kafasını salladı ona tatlı olduğunu düşündüğüm gülüşlerimden yolladım.
Merte tekrar baktığımda ise küçük çocuklar gibi ortaya geçip küskünce bakıyordu bu haline gülmek istesemde kendimi zor tuttum ve gülmedim. Önce mert ve egeyi eve bıraktım daha sonrada biz eve geçtik.
Odama çıkıp dolabımda ki gizli yere baktığımda fotoğrafları bulamamıştım burada mertle olan fotoğraflar vardı. İyice dolabı karıştırdım ama bulamadım sabah defneye soracaktım en köşede duran tozlanmış kolye dikkatimi çekti kopmuştu.
Kolyeyi görünce o an geldi gözümün önüne ''Allah kahretsin aslı nasıl unutursun be kızım. Bende onu baştan aşağı süzdüm ve onunda hâlâ kolyesini çıkartmadığını gördüm. Ben boynumda takılı olan kolyeyi çekip koparttım tabiki de boynum azıcık acımıştı ama kalbimin acısından fazla değildi.''
Ne olurdu sanki mutlu olsaydık çok mu şey istedim ya , ben hayatımda ilk kez birine çok aşık olmuştum mutlu olmak istiyordum. Çok da güzel gidiyordu ama bi anda mahvoldu belki de gerçekten mert bana söyleseydi herşey daha kötü olabilirdi kolyeyi yanıma aldım ve uykuya daldım..
Asklarım biliyorum çok kısa oldu sırf sizi bölümsüz bırakmamak için azda olsa yazdım. Bu sene sınav senem ve sınava 3 hafta kaldığı için çok aktif olamıyorum kusura bakmayın anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum.
Hakanı seviyor musunuz?
Ege ve defne hakkında düşünceleriniz?
Sizce deniz bir kaç bölümdür nerelerde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM | TEXTİNG
Fiksi Remaja0535****** : Selamın aleyküm mümin kardeşim 0535****** : Yada kardeş demeyim lazım olur Siz : Pardon acaba kimsiniz 0535****** : Bilmem Siz : beyfendi siz bilmezseniz ben nasıl bileyim söyleyin kimsiniz Siz : Ay bune be çok resmi oldu 0535****** : İ...