Tanıtım

136 21 13
                                    

Rüzgar, son sürat arabada giden kadının saçlarını uçuruyordu. Bakımlı tırnakları direksiyonda ritim tutarken sessizce radyoda çalan Lana Del Rey'in şarkısı olan Kinda Outta Luck'ı mırıldandıyordu.

Yokuş aşağı inerken gülümsedi, aynadan arabanın arkasına baktı. Çırpınmayı kesmişti. Radyonun sesini kıssa sesini duyacağından emindi. Omuz silkti ve bitmek üzere olan benzini yüzünden sıkıntıyla nefes verdi. Gaza bastı ve yoldan bakışlarını çekip yan tarafındaki denize baktı. Acelesiz ve rahat bir şekilde dalgalanan mükemmel bir uyum ile nefes alan denizden gözlerini alamadı.

Şüphesiz bu genç kadın denize aşıktı.

Arkadan gelen tır kornası yüzünden yerinde sıçradı. Eli göğsüne gitti ve arabayı sertçe sağa çekti. Tır şoförü camı açmış kendisine saydırıyordu.

"Yoldan çekil bayan! Sana ehliyet verenin kafasını sikeyim!'

Sonlara doğru hızlı bir şekilde arabayı sürdüğünden sesi yavaş yavaş kaybolmuştu. Dişlerini sıktı. Sinirle eliyle yüzüne gelen saçlarını düzeltti. Gözden kaybolmak üzere olan arabaya baktı.

07 RHM 698

Arabadan indi ve arabanın teknesinin üzerindeki deri örtüyü açtı. Onu görür görmez çırpınmaya başlayan ağzı, elleri ve ayakları bağlı olan adama gülümseyerek baktı. Adam boğuk bağırışlarla çırpınıyordu.

"Babacığım bana bir şey mi söylemeye çalışıyor?" dedi gülümseyerek. Ardından işaret parmağını dudaklarının olduğu yere bastırdı.

"Şhişş kendini bu kadar zorlama. Seninle daha çok işimiz var ama biraz beklemelisin çünkü az önce büyük bir problem çıktı. Ondan sonra... Seninle güzelce ilgileneceğim." dedi sırıtarak. Adam gözünden yaşlar boşalırken kafasını hayır anlamında salladı.

"My daddy's in the trunk of his brand new truck"
Babam yeni kamyonumun bagajında

Müziğin kısılmış sesi kulaklarına geliyordu. Gülümsemesini genişletti.

"Şarkıyı duyuyor musun? Bizi anlatıyor." dedi ve deri örtüyü kapattı. Arabasının kapısını açarken şarkıya mırıldanarak eşlik etti.

"I really want him back, but I'm flat outta luck."
Gerçekten onu geri istiyorum, ama adeta şanssızım.

‡‡‡‡

‡‡‡‡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lamia İda Sonsöz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lamia İda Sonsöz

‡‡‡‡

Hepinize merhabalar

Açıkçası biraz korkuyorum, çünkü tutmayabilir. Belki burdan siler diğer hesabımdan yayınlarım ancak şimdilik buradan yayınlayacağım.

Tanıtım bölümünü nasıl buldunuz?

Oy ve yorum atarsanız çok sevinirim.

Sevin,sevilin daima sevilen kalın!
Hoşça kalın!

Küçük Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin