1. Bölüm

757 32 34
                                    

Jeongguk küfür savurarak telefonu koltuğa atar. Elini yukarı kaldırır, ve adamlarına seslenir, "Buraya gelin, görev vericem!"

Siyah takım elbiseli adamlar Jeongguk'un yanına koşar adamlarla gelir. Masanın üstündeki kağıta bir kullanıcı adı yazar ve korumaya verir, "Bu şerefsizi buluyor ve öldürüyorsunuz. Eğer elinizden kaçsın, ben sizi öldürürüm!"

Adamlar katı bir yüz ifadesi ile başlarını sallarlar ve giderler. Jeongguk yorgun hissetmeye başlamıştı.

Odasındaki evebeyin banyosuna gidip sıcak bir duş aldı. Ardından sadece beline  bağladığı havlu ile banyosundan çıktı.

Odasındaki büyük camın önüne gitti. Tüm şehri kuş bakışı görebiliyordu. Tüm şehri izleyebiliyordu.

Telefonunu aldı ve tekrar bağımlılık yapan lanet uygulamaya girdi. İnstagram'da gezerken önüne bir fenomenin fotoğrafı çıktı. Aslında boşverip böyle kişileri geçerdi, fakat bu kez durmuştu. Adamı telefondan bir süzdü. Hayatında böyle yakışıklı biri görmemişti. Hayranlık içinde baktı fotoğrafa. Aşık olmuştu resmen.

Ama o aşık olamazdı. O herkesin korktuğu Mafya Jeon Jeongguk'du.

Kendine engel olmaya çalıştı. Fakat bedeni onun isteği dışında çalışıyordu. Yapmamazsın Jeongguk dedi kendine. Yapmamalıydı. İstemiyordu. Ama çok geçti, fenomenin sayfasındaydı.

Rastgele bir fotoğrafına bastı, ve tekrar hayran oldu. Bu lanet uygulama böyle baştançıkarıcı kişileri paylaşıyormuydu. Sonra önüne birden çıkan gönderiye uzun uzun baktı. Ve sonra yorumlara gitti. İnsanlar ona yavşıyordu. Bu Jeongguk'un hâyli sinirini bozmuştu.

   Taehyungunuz: Gel hadi, beraber bir kadeh kaldıralım ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Taehyungunuz: Gel hadi, beraber bir kadeh kaldıralım ;)

15.589.159 Beğeni
850.682 Yorum

Yorumlar:

a: Olur Yakışıklı, geliyorum!

b: Kadeh sana kurban olsun!

c: Has siktir abi, bu adam baş döndürücü!

disskralımyg: Oğlum yapma şöyle şeyler, insanlar sana yanaşınca sonra n'aptım diyorsun!
          taehyungunuz: Bane :).d
          disskralımyg: Senin gelmişini geçmişini Tae Hyung.

Jeongguk kendini tutamayıp Tae Hyung'a yazmak ister. Fakat ne yazacağını bilmiyordu. Klasik şekilde yazmak aklına uydu.

JeonggukJeon: Selam

Taehyungunuz: Merhabalar?

Jeongguk'un eli ayağına dolaştı. Yatağına oturdu. Bir dakika, niye pensi ona değmemişti? Havluya bakınca yükseldiğini gördü. Bu çok sık olmuyordu. Bir anda fotoğrafa bakınca yükseldiğini fark etti. Bu durumu kimse bilmemeliydi. Hiç kimse.

Telaşla telefondan gelen bildirim ile telaş yaptı. Cevap yazmalıydı. Ama nasıl yapıcaktı? Gidip sana yükseldim yazamazdı?

Taehyungunuz: Pardon, bir sorunmu var?

Taehyungunuz: Takipçilerim bana yazdımı cevap verir Jeongguk Bey!

Bir dakika, bu adam ona karşı mı çıkmıştı? Büyük bir cesaret doğrusu. Ona karşı çıkan mezarlıktı. Fakat şuan ona birşey diyemezdi.

Jeonggukjeon: Kusura bakma, elim değdi.

Tae Hyung'dan...

Telefonuna gelen bildirim ile içtiği şarabı bırakıp telefonuna baktı. Bir mesaj gelmişti. Takipçisidir diye mesaja baktı. Cevap yazmıştı fakat kullanıcı yanlışıkla yazdığını söylemişti.

Merak edip sayfasına girdi. Ve ağzı açık kaldı. Böyle yakışıklı daha önce görmemişti. İnanılmaz yakışıklıydı. Şoke içinde sayfada gezmeye başladı. Gördüğü fotoğraflar ile pantolonun zorlandığını hissetti. Sesizce, "Has siktir ya..." diyerek mırıldandı. Önüne çıkan fotoğrafı iyice süzdü. Yorumlarına bakmayı ihmal etmedi.

   Jeonggukjeon: Bir mafyaya bulaşmak hayatında yaptığın son şey olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Jeonggukjeon: Bir mafyaya bulaşmak hayatında yaptığın son şey olur...

37.954.148 Beğeni
15.587 Yorum

Yorumlar:

a: Lan senin gibi mafyaya kurban!

b: Oğlum sen nasıl şerefsiz ama bir o kadar yakışıklısın!

c: Önünü kapat Jeongguk, dicem ama yemiyor...

d: Üzgünüm anne ben bir suçluya aşığım~

rapmoster: Mafyalığını sevsinler, sen galerindeki diğer fotoğrafları at bakalım?
          jeonggukjeon: Yoo, ben galeri boşaltımı yapmıyorum. Ha eğer boşalmak istersen yönlendirme yaparım ;)
          rapmoster: Sapık sikik!

Tae Hyung sebepsiz fotoğrafta bir tatlılık görmüştü. Fotoğraf ciddi bir fotoğraftı, ama Jeongguk'un gözlerindeki parıltı onu tatlı kılıyordu.

Tae Hyung dayanamıyıp yazdı.

Taehyungunuz: Müsaitsen seni ****** restoranda bekliyorum?


____________________________________________

Selamm! Bu kitap sizi imandan çıkarıcak, ama yapcak şeyimiz yok slsjsk. Bu kitaba başladım çünkü öyle istedim. Sevmenizi umuyorum. Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın!

Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin