3. Bölüm

390 21 34
                                    

Tae Hyung ellerini masay koydu ve alaycı şekilde Jeongguk'un pensini gösterdi, "Seni bu kadar kaldırtacak n'aptım Jeon?"

Jeongguk şimdi yerin dibine girmişti. Onu yerin dibine mi sokmuştu az önce Tae Hyung onu? Şimdi ise Jeongguk Tae Hyung'a sokucaktı.

Jeongguk dayanamayıp sinirle kalktı. Tae Hyung alaylı bir sesle, "Beni tanımıyorsun Jeon, ben insanları yerin dibine sokabilen bir insanım..." dedi. Jeongguk çeketini koluna aldı, Tae Hyung'un bileğini sıkıca tutup çekti, ve sırıtaarak, "Bende sana sokucam şimdi, Tae Hyung."

Tae Hyung şaşkınca bakmakla yetindi. O az önce bir mafyayı kızdırmıştı. Çok büyük bir nane yemişti.

Jeongguk Tae Hyung'u arabasının, yanına oturttu. Ve hızlıca arabayı sürmeyi başladı.

Tae Hyung sinirle, "Ben bir fenomenim Jeongguk, bana birşey yapamazsın!" dedi, Jeongguk ise sırıtıyordu. Bir göktelenin önünde durduklarında Jeongguk hâlâ sırıtıyordu. Tae Hyung sinirle, "Bana birşey yapamıycağın aklına şimdimi geldi Jeongguk? Bana birşey yapamazsın! Bunu anla! Dünya'yı sen yönetmiyorsun! Sen kimsinde beni kendi arabanla gezdirirsin?" dedi. Jeongguk'un hâlâ sırıtması sinirlerini daha çok bozuyordu. Tae Hyung tekrardan, "Sen kimsinde-" bu kez ağzına bir beyaz bez gelmesi ile uyuştu, ve uyudu. Jeongguk sırıttı, "Senin seks partnerin ve müstakbel sevgilinim Hyung." dedi.

Jeongguk arabasından indi ve Tae Hyung'un olduğu tarafa gitti. Kapıyı açtı ve Tae Hyung'u kucağına aldı.

Tae Hyung şuan uykudaydı, fakat belki bilerek belki bilmeyerek elini Jeongguk'un yanağına götürdü, ve baş parmağı ile dudağını okşamaya başladı. Jeongguk bundan baya etkilenmişti, "Seni yarın çok fena sikicem Tae, keşke bu çocuğu hafife almasaydım diceksin, fakat çok geç olucak." diye mırıldandı.

Kapıdan girdiğinde asansörün düğmesine bastı, ve gelen asansöre bindi. Yirminci kat düğmesine bastı ve evine çıktı.

İçeri anahtarı ile giremeyeceği için zile basrı. Önlüklü bir koruma kapıyı açtı, ve geri çekildi. Jeongguk hizmetçiye döndü, ve "Kucağımdaki kişi Kim Tae Hyung. Şimdi evdeki tüm balkon ve diğer bu evden çıkabilceği her kapıları kitliyorsunuz, ve anahtarları hiçbir şekilde Tae Hyung'a vermiyorsunuz. Anlaşıldı mı?" dedi. Hizmetçi korkarak olumlu anlamda başını salladı.

Jeongguk kucağında Tae Hyung'la beraber bir yatak odasına girdi. Tae Hyung'u yatağa yatırdı, fakat o kadar terlemişti ki.

Jeıngguk gidip kendi odasından bir bol ve uzun bir tişört aldı ve tekrar odaya gitti. Tae Hyung'un dikkatlice altını çıkardı. Şuan kendini zor tutuyordu. Sonra dikkatlice gömleğinin düğmelerini açtı ve yavaş bir şekilde gömleği çekti. Jeongguk'un gözleri bayram etmişti, karşısında çok seksi bir vücut duruyordu.

Jeongguk karşısındaki adamı inceledi, her ayrıntısını ezberlemek istercesine. Sonra uyanma tehlikesine karşı hızkıca sevdiği adamı giydirdi ve yatakta üstünü örttü.

Şuan Tae Hyung uyuyordu. Uzun süre kalkmayacağa benziyordu. Jeongguk bu ânı ölümsüzleştirmeliydi. Sevdiği adamın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı ve geri çekildi. Sevdiği adam çok güze uyuyordu.

Odadan çıktı ve kapıyı her ihtimâle karşı kilitledi. Kendi odasına gitti ve kıyafetlerini çıkarıp kendisini uykunun kollarına bıraktı.

____________________________________________

Sellaağm! Bu bölümde çok fesat değildi. Bir sonraki bölüm daha fesat olur inş dpkekwlşa. Neyse. Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın, düşüncelerinizi yorumlarda bekliyorum, yorumlarda buluşalım ~<3

Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin