FİNAL

177 5 17
                                    

Bilmem bir kaç yıl sonra:

"Tae baba, Jimin amcam ne zaman gelicek!"

"Çıkmaz ayın son çarşambası, ne biliyim kızım!"

Ve aradan uzun bir kaç yıl geçmişti. Tae ve JK evlenmişti ve 10 yaşında bir kız evlat edinmişlerdi. Fakat kız şuan 15 yaşındaydı.

Namjoon ve Seokjin'de evlenmişti. Onlarda bir kız çocuğu evlat edinmişti ve oda şuan 15 yaşındaydı.

Yoongi ve Jimin daha nişanlıydı. Fakat en yakın zamanda onlarda evlenip bir kız çocuğu enlat edinmeyi istiyordu.

Hobi LGBT üyesi değildi. Bu yüzden bir Army ile evlenmişti. Ve iki kız çocukları vardı, ikiside 15 yaşındaydı.

JK mutfakta kimpabları sararken kızları Jiyo yanına geldi. JK kızının burnuna küçük bir öpücük bırakırken Jiyo isyan eden bir şekilde, "Ya Kookie baba, Hyung babam bana trip atıyor ya!" dediğinde JK çok büyük bir kahkaha attı. Tae ise yemek odasından, "Öpsün barışırım!" diye bağırdı. Jiyo koşarak yemek odasına gitti ve babasının yanağına bir öpücük bıraktı.

JK o anda elinde tabaklarla yemek odasına girmişti. Tae kızını gıdıklayordu. JK'in yüzünde sıcak bir gülümseme oluştu. Ardından kızına, "Güzelim, sutyenlerini neden bizimkilerle aynı anda attın? Sen okuldayken ben çamaşır makinesini boşaltırken gördüm." dediğinde Jiyo hafif kızarmıştı.

JK Jiyo'nun utangaç olduğunu biliyordu. Ve onu utandırmaya bayılıyordu.

Ardından Jiyo'ya bir özgüven patlaması oldu. "Baba, bende geçen senin kirlilerini çamaşır makinasına atarken birşey farkettim. Neden iç çamaşırında göt tarafıyla ön tarafı arasında yapış yapış birşey var? Ellemedim ama iç çanaşırında fark ediliyordu." dediğinde JK bir an kala kaldı. Jiyo bir maç kazanmış gibi sırıtıyordu.

Tae kahkaha atarak koltukta yamulmuştu. JK bir bahane ile kekeleyerek, "Kızım, ben geçen bir hapşurmuşum, demek oraya akmuş burnum!" dedi. Tae koltukta gülmekten artık ayağına vuruyordu.

Fakat kapı çalması ile herkes durdu.

Jiyo gidip kapıyı açtığında kimin geldiğini belli etmek adına bağırarak, "Aa, Jimin Amca! Hoş geldin!" dedi. JK ve Tae anında kendilerine gelerek karşılama pozisyonuna geçtiler.

Kapıdan Yoongi geçerken, "Ulan bağırmana gerektirecek birşey yok!" dediğindr herkesi bir gülme aldı. Tae gülümseyerek "Hoşgeldiniz!" diyince sıcak bir ortak daha güzel bir hâl aldı.

Ardından diğer üyeler gelmişti. Namjoon ve Seokjin'in kızının adı Namra'ydı. Hobi ve Areum'ın kızlarının adı Yeongim ve Chioyoo'ydu.

Herkes yemek masasında toplanıp yemek yemeye başladılar Areum bir anda "Size bir haber vermemiz lazım, önemli..." dedi, tüm dikkati üstüne çekerek. Yeongim'in ve Chioyoo'nun yüzü düştü. Fakat nedensizce içten içe sırıtıyor gibiydiler.

Hepsi Hobi'ye tedirgin bir bakış atarken Hobi bir anda sırıtarak "Areum hamile!" dedi. Masada hep beraber bir bağrışma yükseldi.

"Kaç kere sikiştiniz!"
"Süs Tae, çocuklar var!"
"Hey ben söylemedim!"
"Ya ananaızı babanızı he, baba oluyorum!"
"Hoba bir küfür et be, aslanım!"
"Bebeğim, gaz verme Hyunga!"
"Jimin Amca, benim, Namra!"
"Olsun, sana bebeğim diyemez miyim?"
"Joon baba, Jimin amca bana yavşıyor!"
"Lan benim nişanlım kime yavşıyor!"
"Yoongi Hyung, bağırma Tanrı rızası için!"
"Oha, JK amca imana döndü!"
"Salak Chioyoo, benim Jiyo, sesim oradan erkek sesi gibi mi?"
"Lan Areum beni imana getirdi!"
"Hoba sakin!"
"Onu ben söyledim, Tae!"
"Benim kocam nerede!"
"Senin kocanın evi yok!"
"Lan bizim evimizdesiniz, nasıl kocamın evi yok?"
"Ya size hamileyim dedim konu ne ara evsizliğe geldi!"
"Bebeğim sus, sustururum yoksa!"
"Lan, o benim karım!"
"Lan ses Yeongim'den gelmedi mi?"
"Ya hepinizin..."
"JK tek sesini ayırdığım insan sensin..."
"Bende tek senin sesini ayırıyorum, Tae..."
"Babalarım, aile var!"
"Lan onlar benim babalarım!"
"Of, benim babalarım nerede!"
"Kızım senin babaların değil, annen ve baban var!"
"Anne ben birşey söylemedim!"
"Lan, kim Seokjin Hyungu yanıma attı!"




____________________________________________

Ve bir kitap daha bitti... Bu kitabı okuyup, seven herkese teşekkür ederim. Bu kitap benim için en komik kitaplarımdan olucak. Kitabı yazarken duygulandım, eğlendim, ve daha birçok duygu... Okuyan herkese teşekkür ederim <3

Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin