6. Bölüm

310 15 21
                                    

Jeongguk'un odasına girdiklerinde Tae baya etkilenmişti. Oda siyahlarla kaplı, altın işlemeleri olan bir yerdi. Jeongguk yatağına oturdu. Tae ise odada geziniyordu.

Birden büyük giyinme odasının önünde durdu. Kıyafetlerib olduğu odaya girdi hemen. Renk renk üst vardı.

Ama tae için en önemli olan çoraptı. Evet saçma gelebilirdi, ama Tae çorap takıntılıydı. Ayakkabı dolabının altındaki çekmeceyi açtıpında tahmin ettiği gibi çoraplar o çekmecedeydi.

Bir mafyada nasıl çoraplar beklenirdi? Siyah değil mi? Ama Jeonggug'un siyah çok az çorabı vardı. Çoğunlukla çorapları pembe, mor, kırmızı ve...

Kahkaha atarak çorabı eline aldı. Jeongguk şaşkınlıkla Tae'ye bakarken neye güldüğünğ anlamamıştı, ama çok güzel güldüğünü anlamıştı. Tae önünü Jeongguk'a dönünce Jeongguk'da gülmeye başladı. Tae gülerek, "Senin gibi sert bir mafyadan Iron Men'li çorap beklemiyordum!" dedi ve daha büyük kahkaha attı. Jeongguk sırıtarak "Bende senin gibi yakışıklı birinden Marvel desenli iç çamaşırı beklemiyordum!" dedi ve büyük bir kahkaha Jeongguk attı.

Bir dakika, Tae'nin iç çamaşırını ne zaman görmüştü? Seks yaparken altındaki pantolonla çıkarmıştı? Şaşkınlıkla "Ne zaman gördün?" sorusuna "Buluştuğumuz günğn gecesi, seni evime getirdiğimde. Hiç mi üstünü kontrol etmedin?" cevabını aldı.

O günü hatırlamaya çalışıyordu... Tabii ya! Çok terlemişti. Üstünde gömlek ve pantolon varken, uyandığında eşofman ve tişört vardı.

Kendini ciddileştirdi. Sonra Jeongguk'a konu değiştirmek amaçlı soru sordu. "Telefonum nerede?" İşte, şimdi JK Tae'yi güzel bir şekilde azdırcaktı. "Öpücüğünde."

Tae planı anlamıştı. Ama bu sefer o işini halletcekti.

Jeongguk'a yaklaştığı an JK "Aa, biliyormusun sevgilim, telefonun çarşafa sıkışmış!" dedi. Eliyle sanki tüh dermiş gibi vurdu. Tae alaycı sesle "Çıkarmamı istermisin?" diye sorduğunda JK keskin bir şekilde "Neden olmasın?" diye cevap verdi.

JK yatağına geçip sadece oturdu. Tae gelip ilk JK'in kucağına oturdu, ama otururken sürtünmeyi ihmal etmedi. Ardından Tae JK'i kendiyle yatağın başındaki duvarın arasında bıraktı. Tae'nin elleri ilk atledin altına gitsede, ellerini sürterek yaka kısmına getirdi ve sertce yırttı. Yırtılan atlet ile kasları ortaya çıkına JK hiç vakit kaybetmeden Tae'nin tişörtünü çıkardı.

Tae saf görünümlü kurnazdı. İlk dudaklarını kışkırtıcı şekilde sürtmeye başladı. Ardından sertçe öpmeye başladı.

Tam elleri pantolana gidince durdu. JK dudaklarını ayırıp sordu, "N'oldu bebeğim? Niye durdun?"

Tae JK'in üzerinden kalkıp isyan etti. "Hep seks yapıyoruz. Dışarıda da hayat var. Gucci'ye gidelim, Starbucks'a gidelim, sinemaya gidelim, arkadaşlarla toplanalım, yemek yiyelim?" JK gülümseyerek kalktı ve Tae'nin burnunu sıktı, "Öyle olsun sevgilim. Gel ilk giynelim. Sonra sana kıyafet alırız, ardından kahve içeriz, sonra Bighit'deki birkaç arkadaşı alırız ve yemeğe gideriz. Ardından akşam onların konserinde bizde sahnede onlara eşlik ederiz, istermisin?" Tae sevinçle JK'in kucaüına atladı. Sonra boynuna öpücükler kondurmaya başladı.

Hemen gidip siyah kıyafetler giydiler ve çıktılar.

Çıktıklarında Tae birden iç çekerek, "Hiç kimseye bu kadar bağlanmadım JK, lütfen beni bırakma..."  diye mırıldandı. JK dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı ve geri çekildi.

Tae hızlıca şoför koltuğuna oturdu. JK gülümseyerek yan koltuğa geçti. Tae kartın kendinde olmadığını anlayınca elini JK'in cebine soktu ve kartı aldı. JK sırıtarak, "Benden hızlısın sevgilim." dedi ve göz kırptı. Tae alayla "Ben yeni tanıştığım kişiyi hemem sikmiyorum JK, hatırlatırım." dedi. JK elini sırıtarak Tae'nin bacağına koydu.

Tae arabayı sürerken gülümseyerek, "Her şeyi paylaşırım bebeğim, haberin olsun." dedi, JK gülümseyerek "Ne istiyorsan yapabilirsin sevgilim."  dedi. 

Tae dayanamadan sordu, "Sende kendini tanıt bakalım bebeğim, beni gayet iyi tanıyorsun." dedi. JK derin bir nefes aldı ve hayatını anlatmaya başladı. "Ben Jeon Jeongguk. Senin müstâkbel kocan. Mafyayım, ama o her gördüğü kişiye saldırandan değil, sadece sinirimş bozana. Çok sert görünüme sahip olsamda renkli bir insanım. Sana da renkli yanımı göstericem. Yakın arkadaşlarım Bighit şirketinden rap moster olarak bilinen Kim Namjoon, gülüşü ile iç ısıtan Jung Hoseok ve en dünya çapında yakışıklı olarak bilinen Kim Seokjin. Onlar kendi çapında şarkı söylüyor. Ayrıca ailemi düşünme, onlar benim için yok. Bighit hissedarıyım, tekvandoda siyah kuşağım ve merlin keskin nişancı ödülüm var. Sana ise Instagram'da rastladım. Bir anda içimi ısıttın. İlk görüşte aşık oldum. Ve senin anında bir kaç bilgine ulaşınca ortak yönlerimizin olabilceğini düşündüm. 25 yaşındayım. Görsel sanatlar üniversite menzunuyum."

Tae sevdiği adamla cidden ortak yonleri olduğunu öğrendi.

Bu ikili birbirlerinin hayatlarını çok değiştircekti....


____________________________________________

Sabahlayıcağım için sizi bölüme boğucam teseke <3

Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin