Tae gözlerini sakince açmaya başladı. Kendi yatak odasında olması-
Ama kendi yatağında yatmıyordu? Burası neresiydi? En son Jeongguk'un arabasında bir bina önünde durmuşlardı. Tae koşarak yataktan çıktı be kapıyı açmaya çalıştı. Dışardan Jeongguk'un sesi, "Geliyorum Bebeğim!" diye bağrınca, tekrar koşarak yatağa gitti.
Yatakta uzandı ve gözlerini yumdu. Şuan uyuyordu, yada kendini kandırıyordu.
Jeongguk odaya girince Tae'yi öyle görünce sırıttı. Gidip yatakta yanına oturdu.
İlk masumca yaklaştı, elini tuttu Tae Hyung'un. Tae gözlerini açmamıştı. Jeongguk artık dayanamıyacaktı, dünden beri ona yükseliyordu.
Eli bu kez bacağına gitti. Tae sadece duruyordu. Susma ve sahte uyuma eğlemi yapıyordu. Jeongguk'un elleri bu kez daha yukarı, tişörtün altına, boxerinin lastiğinde durunca Tae hafifçe öksürdü. Jeongguk ise sırıttı. Tae'nin kulağına yaklaştı, "Kucağıma alıyım mı?" Tae karşısında cevap vermedi. Jeongguk sakin bir sesle, "İstiyorsan elini omzuma koy." dedi, Tae susma eylemine devam etsede elini omzunun üstüne koydu. Jeongguk alaycı bir şekilde güldü.
Jeongguk duramayıp elini Tae'nin boxerinin içine yavaşça soktu. Tae her yavaşlıkta daha çok azıyordu. Jeongguk bu durumu ellerinde hissediyordu ki, sırıtmasına engel olamıyordu. Jeongguk yavaşca sevdiği adamın kulağına fısıldadı, "İç çamaşını çıkarıcam, daha rahat hallederiz?" Tae şuan gözlerini açmamakta ısrarcıydı. Sadece kafasını salladı. Jeongguk hemen iç çamaşırıda çıkardı. Ardından elleri kendi tişörtüne gitti, ve tek hamlede çıkardı.
Jeongguk elini Tae'nin pensine deydirince hırslandı. Eliyle anında kavrayıp yavaş yavaş çekmeye başlamıştı. Tae Hyung ağzından kendinden bağımsız şekilde ses çıkarıyordu. Jeongguk ise her inlemde daha çok tahrik oluyordu.
En sonunda elini Tae Hyung'un pensinden çekti, ve deliğine götürdü. Tae elinde olmadan daha çok Jeongguk'a yaklaştı. Ellerini boynuna sardı ve öylece oturdu. Jeongguk ise elini deliğe daha bastırınca Tae Hyung ağır bir inilti bıraktı.
Tae Hyung daha hareketlenmemeleri anlayamadan kendini yatakta bulmuştu. Jeongguk hızla kemerini yere atmıştı. Ve fermuarını indirdiğinde hızla pantolonunuda çıkardı. Sonra elini Tae Hyung'un tişörtünün altında tuttu, "Çıkarıyorum?" Tae Hyung hâlâ inadına gözlerini kapalı tutuyordu. Jeongguk'un sorusuna sadece kafasına sallayarak cevap verdi.
Jeongguk hızla sevdiğini soyduğunda kendi iç çamaşırından kurtulup önünde seksi bir şekilde duran Tae Hyung'un deliğine soktu. Tae büyük bir inilti bıraktı. Jeongguk her iniltide raha çok tahrik oluyordu.
En sonunda çıkınca kendini yatağın kenarına attı. Tae Hyung sırıtarak, "Sıra bende."
___________________________________________
Selam millet, yorumları bekliyorum! Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmuyorsunuz. Yorumlarda buluşalım ~<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓
FanfictionJeon Jeongguk tehlikeli bir mafyaydı. İnsanlar ondan korkar, kaçarlardı. Eline düşem birinin canına anında kıyardı. insanlardan nefret eder, onu sevenleri sevmezdi. Havalı ve Ateşli olduğunı düşünürdü. Korkusuz ve cesurdu. Kim Tae Hyung bir İntagram...