2. Bölüm

442 26 34
                                    

Jeongguk telefonuna gelen bildirim sesi ile telefonunu eline aldı. Instagram'dan Tae Hyung yazmıştı. Hızkıca yataktan kalktı ve cevap verdi.

Jeonggukjeon: 10 Dakika sonra oradayım

Hızlıca belindeki havluyu çıkarıp banyoya attı. Gardrobunun önüne geçip onu hem ciddi hem havalı göstericek şeyler giydi, ve odasından çıkıp aşağı indi.

Arabasının anahtarını alırken görevliye, "Kim Tae Hyung hakkında bilgi ediniyorsun ve en fazla 5 dakika içinde bana ulaştırıyorsun. Bilgiler 5 dakika 1 saniye olsun seni nasıl siktiriyorum anlarsın." dedi. Görevli eğildi ve gitti.

Jeongguk arabasına bindi ve çeketini yan koltuğa attı. Hızlıca Tae Hyung'un söylediği restoranın yolunu tuttu.

Tam 2 dakika sonra telefonuna bildirim geldi. Bildirim görevlidendi. Sesli mesaj okumayı açtı ve dinlemeye başladı.

"Kim Tae Hyung. 25 yaşında. Instagram adlı uygulamada fenomem. Ailesi ile arası iyi. Zengin bir aileye sahip. Babasının şirketlerinin %80'i onun. Annesinin şirketlerinin ise %85. Siyah rengini çok seviyor, çünkü onun çok renkli bir renk olduğuna inanıyor. Bighit şirketinin hissedarı. 2020 yılında Instagram'a post atmaya başladığından tam 6 ay sonra 10 Milyon takipçiye ulaşarak rekor kırmış durumda. Kendince şarkı söyleyip paylaşıyor. Yakın arkadaşları; en uzun süre rap yapma rekoru kıran Min Yoongi ve sahnelerde azgın ama normalde tatlı görünen Park Jimin. Daha önce cinsel ilişkiye hiç girmemiş. Kötü yorumlara ve tehditlere kulak asmayışından 'Cesur Fenomen' olarak geçiyor. Güzel Sanatlar Üniversite bölümü mevzunu."

Jeongguk aldığı bilgilerden hoşlanmıştı.

Etrafına bakınca Tae Hyung'un bahsetti restorandın önünde durdu. Çeketini aldı ve arabadan indi. Görevli ona tam anahtar almak için yaklaşınca Mafya Jeon Jeongguk olduğunu fark edince vazgeçip geri döndü.

İçeri girdiğinde siyah takım elbiseli adam yaklaşıp, "Sağdan en sondan bir önceki masa." dedi ve uzaklaştı. Jeongguk yavaş ama ona göre ateşli bir şekilde Tae Hyung'un masasına gitti.

Tae Hyung karşısına gelen ateşli çocuğu görünce iyice yükselmişti. Bu çocukta onu kendine çeken birşey vardı, bilmiyordu.

Jeongguk sandalyeye oturdu ve yayıldı. Tae Hyung bunu pekte önemsememişti.

Jeongguk ellerini masaya koydu, "Tanımadığın birini niye masana çağırdın Kim?"

Tae Hyung alaycı bir tavırla cevap verdi, "Peki sen tanımadığın birinin masasına niye oturdun Jeon?"

Jeongguk bu cevabı bekliyordu. Alaycı şekilde tısladı ve, "Seni tanımadığımı nerden çıkardım Kim?"

Tae Hyung sırıttı, "Yaşımı, en sevdiğim rengi ve neden sevdiğimi bilemezsin örneğin?" Tae Hyung alaycı bir ses kullanıyordu fakat Jeongguk için sorular basit yerden geliyordu.

Jeongguk sırıttı, "25 yaşındasın. Siyah rengini seviyorsun çünkü diğer renklerden daha renkli olduğunu düşünüyorsun." dedi, ve göz kırptı. Tae Hyung ona şaşkın şaşkın bakarken afallamıştı. Onun hakkında bu kadar bilgiyi nerden bilebilirdi?

Tae Hyung tam yeni soru sorucakken garson geldi, "Ne içersiniz?"

Jeongguk Tae Hyung'un soru sorcağı sırada garsonun gelmesinden rahatsız olmuştu. Sadece Tae Hyung'un duyacağı bir sesle, "Zıkkımın kökünü içicez..." mırıldandı. Tae Hyung ciddi olamadan kıkırdadı. Ciddi olamazdı zaten.

Tae Hyung tekrar ciddi olarak, "İki kadeh şarap alalım." dedi, garson başını sallayarak ikilinin yanından ayrıldı.

Tae Hyung birden tehditkâr bir sesle, "Hadi ama Jeon, bu bilgileri bilemezsin?" dedi. Jeongguk sadece alaycı bir kahkaha attı.

Tae Hyung kendini küçük düşürmüş gibi hissetti. Bir çözüm yolu bulmalıydı. Ve şuan ne yapıcağını bilmiyordu.

Ve şimdi aklına gelmişti. Jeongguk'u yerin dibine kadar sokucak birşey biliyordu, yada Jeongguk'un ona sokacak kadar.

____________________________________________

Selam millet, bölüm nasıl? Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz, yorumlarda buluşalım ~<3

Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin