10. Bölüm

152 7 6
                                    

BT7'ın sahne performansı bitip, sahne arkasına geçmişlerdi. Fakat maknae line halen aynı şeye gülüyorlardı: Yoongi'nin Uyarısı

Sahne arkasına geçtiklerinde Taekook el ele dururken Seokjin Namjoon'un üstündeydi. Sonra Jimin tekrardan Yoongi'ye yaklaşıp, "Kaptanıığmm..." dediğinde Yoongi odayı göstererek, "Gel sana birşey göstericem." dediğinde herkesi gülme tuttu. Namjoon bir öksürük bırakınca tüm üyeler sustu. Ve ardından "Sizle gurur duyuyorum millet, çok güzel bir performans oldu. " dedi.

Tae ve JK bir kenara geçip eve gidince ne yapcaklarını konuşmaya başladılar.

Tae hemen JK'e önerdi. "Senin odanda Harry Potter izleyelim. Ne dersin?" Ardından JK bir öneride bulundu, "Bence daha ileri gidelim, Draco ve Harry gibi olalım." Tae gülümsediğimde onaylamadı, "I dont like that."

Yoongi tekrar konuşmaya başladı. "Olum 7 erkek sahne arkasındada rahat durmuyorsunuz. Hayır, kendinize iyi bakın dicem fakat birbirinize bakışlarınız hiç iyi değil onuda söyliyim. Yani yaptığınız esprilerde hoşuma gidiyor. Yok 'Kaptanım uçak değilim ama sizi görünce trbülansa giriyorum.' felan. Sizin yüzünüzden Army bizi birbirimizle shipliyor." herkes kısa bir kahkaha attı. Yoongi Hobi'yi göstererek, "Bu adam dişisini etkilemeye çaluşan ergolotina gibi Army'i etkilemeye çalışıyor." dedikten sonra etrafa baktı ve "Namjoon nerede lan?" dedi. Jimin Yoongi'yi süzerken, "Lavoboda kaptanım." dedi. Yoongi bu kez tekrar etrafa baktıktan sonra, "Seokjin Hyung nerede oğlum?" dedi. Hobi içtiği suyu püskürterek, "Oda lavoboda, çağrıyım mı?" dediğinde Yoongi eliyle yüzünü kapatıp, "Bırak. Özel hayata saygımız olsun bırak." dedi. Sonra yanlarından bir Army geçerken Yoongi'ye "Hello baby. Du you love me kiss me? Yoongi marry me?" dedi. Yoongi kapıyı göstererek, "Oğlum zaten odanın her yerinde fotığrafımı asmışsın. Git o fotoğraflara kiss yap. Allah Allah!" dedi. Hobi gülerek, "Hyung seni ben ateist sanıyordum lan." dediğinde Yoongi saçlarını geriye atarak, "Müslüman Army'ler sağ olsun, beni İmana döndürdüler." dedi. Tekrar herkes güldü. Yoongi üyelere bıkmış şekilde baktı. Jimin "Kaptanığğğmm." diyince Yoongi bu kez Jimin'in kolundan tutup odaya götürürken "Gel gel, gel sana kaptanını göstercem." diyerek odaya götürdü ve kapıya 5 kilit attı. Bir kaç dakika sonra odadan inleme sesleri gelmeye başlamıştı.



________________________________________________________________________________


Selammm! Ben normalde Sope shipleyen biriyim fakat siz daha çok Yoonmin shipliyorsunuz diye bu kitapta Yoonmin olucak. Neyse ben diğer kitaba bölüm yazıyım, Görüşürüzzzz!!!!

Mafya Sevgilisi -TaeKook (+18!) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin