Part 5 💙

1.3K 222 29
                                    

වෙලාව රෑ එකයි. ටේහ්යුන්ට එක පාරටම ඇහැරුණෙ මොකක්හරි සද්දයක් ඇහිලා. ටේ එක පාරටම දැක්කෙ කොට්ටෙකුත් බදන් එයාගෙ කාමරේ දොර ගාව හිටගෙන ඉන්න සෙමී.

" ටේහ්යුන්ෂී... මන් ඔයත් එක්ක නිදියන්ක එන්නද. "

ටේ නිදිමරගාතේ ලයිට් එකත් ඔන් කරද්දි සෙමී මූණත් දෙක කරන් ඉන්නවා.

" මේක මගෙ රූම් එක. එහා පැත්තෙ එක ඔයාගෙ. ගිහින් එතන නිදියන්න. "

" මට තනියම නිදා ගන්න බයයි. "

" එහෙනම් අර ආජුම්මා ළඟට යන්නකෝ. "

" එයා කොටියෙක් වගේ හයියෙන් ගොරවනවනේ. "

" ආයිෂ්.... "

ටේහ්යුන් ඔළුවත් කස කස දැන් මොකක්ද කරන්නෙ කියලා කල්පනා කර කර ඉද්දි කෙල්ල ගිහින් ටේහ්යුන්ගෙ ඇඳේ දිගා වෙලා ෂීට් එකත් පොරවන් නිදා ගන්න හදනවා.

" යා යා.... කවුද නිදියන්න කිව්වෙ. අනික මන් පිරිමි ළමයෙක්. ගෑණු ළමයෙක් වුනාම ඔය වගේ හිතුනු හිතුනු වෙලාවට පිරිමි ළමයි ළඟ නිදියන්නෑ. "

" ඒත් ජින්ෂියි ජිමින්ෂියි කිව්වනේ ටේහ්යුන්ෂි මාව හොඳට බලා ගනියි. එයාට බය වෙන්න එහෙම එපා කියලා. "

" ආයිෂ් මේ කොට දොස්තර.... හරි එහෙනම් අදට විතරයි හොඳේ...... "

" හූම්..... "

සෙමී ඇඳේ නිදියද්දි ටේහ්යුන් සෝෆා එකේ නිදියගත්තා. මොනා වුණත් කෙල්ලෙක් එක්ක නිදා ගන්න බෑනේ.

සෙමී උදේ ඇහැරුණේ ආජුම්මා කෙල්ලව ඇහැරවද්දි. කාමරේටම බෙඩ් ටී එකත් ගෙනත් දීලා ආජුම්මා ගියේ සෙමීට බ්‍රෙක්ෆස්ට් එක හදන්න.

" ආජුම්මා ටේහ්යුන්ෂි කෝ. "

" එයා හොස්පිට්ල් එකට ගියානේ වැඩට. චූටි බේබි අද මාත් එක්ක ඉන්නෙ. ගිහින් වොෂ් එකක් දාන් එන්නකො. මන් කෑම ලෑස්ති කරන්නම්. "

සෙමී ටී එකත් බීලා ඊයෙ රෑ අරන් ආපු කොට්ටෙත් තුරුළු කරන් ආපහු ගියේ එයාගෙ රූම් එකට. වොෂ් එකකුත් දාන් ලස්සන රෝස පාට දණ හිස ළඟට දිග චූටි ගවුමකුත් ඇඳන් කෙල්ල කිචන් එකට යද්දි ආජුම්මා කෑම හදලා තිබ්බා. කෙල්ල කෑම ටික පිඟානකට දාන් වාඩි වු​​ණේ ටීවී එක ඉස්සරහා බිම.

- Coma - (✓)Where stories live. Discover now