Part 17 💙

1K 190 9
                                    

" යූරා මියානේ. "

" මොකටද. "

යූරා ඇහුවෙ අහස දිහා බලාගෙනමයි.

" මන් දන්නවා ඔයා මට කැමතියි කියලා. "

" මාත් දන්නවා ඔයා කැමති සෙමීට කියලා. "

ටික වෙලාවකින් දෙන්නට දෙන්නා මූණු දිහා බලන් පොඩි ළමයි දෙන්නෙක් වගේ හිනා වුණා.

" යා කිම් ටේහ්යුන්. ඔයාට වඩා තව ලස්සන කොල්ලො ඕන තරම් ඉන්නවා. බලනවකො මන් හොයා ගන්නවා එළකිරි වගේ කොල්ලෙක්. "

" අනේ මේ යනවා යන්න. මන් තරම් හැන්ඩි කොල්ලෙක් හඳෙන් තමා ගේන්න වෙන්නෙ. "

ටේහ්යුන් කොලර් එකත් උස්සන ගමන් කියද්දි ආයිමත් දෙන්නට දෙන්නා මූණ බලන් හිනා වෙන්න ගත්තා.

" දැන් සෙමී දන්නවද ඔයා එයාට ආදරෙයි කියලා. නෑ මන් කිව්වෙ එයා තාම පොඩි ළමයෙක් වගේනෙ. "

" මොන දැන ගන්නද. අද උදේ ඉඳන් තරහා වෙලා මාත් එක්ක. පුදුම ගෑස් එකක් තියෙන්නෙ. "

" යා ටේහ්යුන් ඒ ළමයා තාම පොඩියි හලෝ. "

" දන්නවා දන්නවා. යුන්ගියි ඔයයි ඕක කියලම මට දැන් එපා වෙලා. ඒකි කරන වැඩ වලට මට ඉතින් අමතක වෙනවනෙ ඕක. "

" කෝ එනවා යන්න ඇතුළට. මෙතන ඉදලා උණකුත් එහෙම හදා ගත්තම තව මරු. "













ඊයෙ රෑ ජන්ග්කුක් එයාගෙ අම්මව බලන්න අම්මගෙ ගෙදර යද්දි මිස්ටර් චෝයි ඒ වෙනකොටත් ජන්ග්කුක්ගෙ අම්මා බලන්න ගිහින් තිබ්බා. ඒ වෙනටකාටත් සෙමී කියන්නෙ එයාගෙ දුව කියලා දැනන් ඉදිය අම්මා ජන්ග්කුක් ආව ගමන් ජන්ග්කුක්ව තද කරලා බදා ගත්තා.

" අම්මා අර සෙමී අපේ ජෙනී. අම්මා ඒ අපේ ජෙනී. "

" මන් දන්නවා රත්තරන්. සම්චෝන් මට කිව්වා. අනේ පුතා අපි දැන්ම යමුකො මගෙ කෙල්ලව බලන්න. මන් අවුරුදු කීයක් මැරි මැරි ජීවත් වුණාද පුතා මගෙ කෙල්ල ගැන හිත හිත. "

අම්මගෙ වීල් චෙයා එක ඉස්සරහ දණ ගහ ගත්තු ජන්ග්කුක් එයාගෙ අත් දෙකින්ම අම්මගෙ අත් දෙකම අල්ල ගත්තා.

" අම්මා මේ අහන්නකො. අපි හෙටම යමු එයාව බලන්න. ආ නෑ නෑ. ඔයා හෙටම අපේ ගෙදර යනවා. තේරුණානේ. මන් අපේ ගෙදරටම අපේ ජෙනීව එක්ක එනවා. "

- Coma - (✓)Where stories live. Discover now