Part 15 💙

1K 197 28
                                    

" මිස්ටර් ජන්ග්කුක් එතකොට ඔයා මට කියන්නෙ දැන් සෙමී කියන්නෙ ඔයාගෙ නංගි කියලද. "

" මට ඒ ගැන තාම හරියට ෂුවර් එකක් නෑ. ඔයාට මට එයා ගැන මොනවමහරි ඉන්ෆොමේෂන් එකක් දෙන්න පුළුවන් නම් මට ඒක කන්ෆර්ම් කරගන්න තිබ්බා. "

" දැන් එතකොට මිස්ටර් චෝයි මේ ගැන දන්නවද. "

" මම තාම කිසි කෙනෙක්ට මේ ගැන කිව්වෙ නෑ. අනේ මට මේ උදව්ව කොහොමහරි කරලා දෙන්න ප්ලීස්. ඔයා ළඟ සෙමී ගැන කිසිම ඉන්ෆොමේෂන් එකක් නැද්ද. "

" අපිට සෙමීව මුණ ගැහුණෙ කන්දකින් පහළට වැටිලා ඇල පාරක් ගාව ඉද්දි. ඇත්තටම අපි ඒ අනතුර ගැන තොරතුරු හෙවුවට අපිට කිසිම දෙයක් හොයා ගන්න බැරි වුණා. මට හිතෙන විදියට එයා ඇල දිගේ ගොඩක් දුර ගහගෙන ඇවිත් තියෙන්නෙ. "

" ඉතින් ඔයාලා හොයලා බැලුවෙ නැද්ද ඒ අවට මොකක්හරි ඇක්සිඩන්ට් එකක් ඒ දවසෙ වුනාද කියලා. "

" අපිට ඒ වෙලාවෙම නම් කරන්න බැරි වුනා. මොකද පේෂන් හිටියෙ ගොඩක් අමාරු සිටුවේෂන් එකක. එයා බේරෙයි කියලා නම් අපි කොහොමවත් හිතුවෙ නෑ. අපි පස්සෙ හොයලා බැලුවත් කිසිම දෙයක් හොයා ගන්න බැරි වුණා. "

" මට කියන්න පුළුවන්ද ඔයාලා සෙමීව හොයා ගත්තෙ කොහෙන්ද කියලා. "

" මට නම් ඒ ගැන හරි මතකයක් නෑ. ඔයාට පුළුවන්නම් අපේ හොස්පිට්ල් එකේ පරණ ෆයිල්ස් වලින් ඒ ගැන හොයා ගන්න පුළුවන් වෙයි. "

" හරි ඩොක්ටර්. තෑන්ක් යූ සෝ මච්. "

ජන්ග්කුක්ගෙයි ජින්ගෙයි මේ කතාව ඒ කෑම කඩේ ඉදිය තව කෙනෙකුත් අහගෙන හිටියෙ. ඒ වෙන කවුරුවත් නෙමේ අපේ ටේහ්යුන්ට ආදරේ කරපු යූරා. අද උදේ ටේහ්යුන් සෙමීට ආදරෙයි කියලා ජිමින්ට කියනවා ඇහුණු වෙලේ ඉඳන් කෙල්ල කරේ කාර් එකෙන් එක එක තැන් වලට ගිහින් බලා ගත්තු අත බලාගෙන ඉඳපු එක. අන්තිමේ දවල්ටවත් කාපු නැති නිසා ඇඟට පණ නෑ වගේ දැනුණු නිසා යූරා කෑම කඩේකට ආවෙ මොනාහරි කන්න. ඒ වෙලාවෙ තමයි යූරාට ඇහුණෙ මේ කතාව.

ජන්ග්කුක් එහා පැත්ත හැරෙද්දි දැක්කෙ එයා දිහා අමුතුවට බලන් ඉන්න යුරව. යූරාව දැකපු ගමන් අඳුරගත්තු ජන්ග්කුක් එයා හිටපු පුටුවෙන් නැගිටලා ගිහින් වාඩි වුණේ යූරා ඉඳපු ටේබල් එක ගාවින්.

- Coma - (✓)Where stories live. Discover now