Part 18 💙

1.5K 257 88
                                    

ටේහ්යුන්ට ඊළඟට කෝල් එකක් ආවෙ එයාගෙ අම්මගෙන්. ඒත් බර්ත්ඩේ එකට විෂ් කරලා. ඊට පස්සෙ ටේහ්යුන්ගෙ රූම් එකට මල් පොකුරකුත් අරන් ආවෙ යූරා.

" හැපි බර්ත්ඩේ ටේහ්යුන්. "

" ඔයාටත් එහෙනම් මතක තිබුණා නේ."

" නැතුව ඉතින්. "

යූරා ටේහ්යුන්ට මල් පොකුර දීලා ටේහ්යුන්ව හග් කරේ එයාගෙ කොන්ද නොරිදෙන විදියට.

" කෝ තෑගි. "

" ඔය දුන්නෙ. "

ටේහ්යුන් යූරා දීපු මල් පොකුර දිහා බැලුවෙ තෑග්ග මේකද අහන්න වගේ.

" මේක කන්නවත් පුළුවන්ද අනේ. "

( සියල්ලට ප්‍රථම කෑම තමන්ගෙ ප්‍රථම රාජකාරිය කර ගත්තු සෙට් එක හූවක් කියා ගෙන යන්න ළමායි. 😌 )

" යා කිම් ටේහ්යුන්. නිකන් දෙන අස්සයගෙ දත් ගනින්නැතුව ඉන්නවා. මන් කලබලේට ඕකත් අරන් ආවෙ. අර ජන්ග්කුක්ව හම්බුනොත් කියන්න මගෙ ඇස් දෙකට පේන්නවත් එන්න එපා කියලා. ආවොත් මරනවා කියන්න. "

" ඒ මොකද අනේ ඒ. "

" ඊයෙ රෑ මාව ඇදන් ආවෙ මගෙ කාර් එක මහ පාරෙ හායි ගාලා ඇරලා දාලා නේ. අද උදේ යද්දි කාර් එක නෑ. බැලුවම වටේ පිටේ අය කෝල් කරලා පොලිසීයට කියලා අයිතිකාරයෙක් නැති වාහනයක් පාරෙ තියනවා කියලා. දැන් මේ පොලිසීයටත් ගිහින් ආවෙ. "

ටේහ්යුන් හිනාව නවත්තගන්න දැඩි උත්සාහයක. යූරා ජන්ග්කුක්ව මතක් කර කර හොඳටම බනිනවා.

" මන් යනවා. මට වැඩ තියනවා. "

යූරා ගියාට පස්සෙ ටේහ්යුන් ෆෝන් එක දිහා බලන් හිටියෙ සෙමීගෙන් කෝල් එකක්වත් එයිදෝ එයිදෝ කියලා. ඊයෙ ඉඳන් සෙමීගෙ ෆෝන් එක තාම ඕෆ්.












මේ අතරෙ ජන්ග්කුක් සෙමීව එක්කන් ගියේ එයාලගෙ ගෙදරට. සෙමීයි ජන්ග්කුක්තුයි කාර් එකෙන් බහිද්දි එදා ඉඳපු ආජුම්මම අදත් දොරකඩට වෙලා එයාලා දෙන්නව පිළිගන්න වගේ බලන් හිටියා. ජන්ග්කුක් සෙමීගෙ අතකිනුත් අල්ලන් ගේ ඇතුළට එක්ක යද්දි සාලෙ මැද්දෙ වීල් චෙයා එකට වෙලා හිටියෙ ජන්ග්කුක්ගෙ අම්මා. ඊට පිටිපස්සෙන් හිටියෙ මිස්ටර් චෝයි. ජන්ග්කුක් සෙමීව එයාගෙ අම්මා ළඟට එක්ක ගිහින් සෙමීගෙ අත අල්ල ගන්න කියලා අම්මට දෙද්දි සෙමී අම්මා ඉස්සරහින් දණ ගහ ගත්තා.

- Coma - (✓)Where stories live. Discover now