çıkma teklifi | headcanon

1.8K 72 86
                                    

Kitap 5k okunmasına az kaldı. Gerçekten çok teşekkür ederim~

İlk headcanon bölümü ve üstelik kendim yazıyorum. İyi olacağını pek sanmıyorum ama bir şeyler yazmaya çalıştım işte.

____________________________________________

- çıkma teklifi öncesi, çıkma teklifi ve sonrası

Uyarı: Fluff, feels

Karakterler: Mikey, Ran

____________________________________________

____________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mikey

𖤍 Bir dükkanda kalan son dorayakiler için tartışırken tanışmıştınız. Olay şu ki dükkanda 5 dorayaki kaldığından Mikey onu bölüşmek istemiyordu. En sonunda satıcı sizi dükkandan kovmakla ilgili uyardığında tartışmayı kesmiş, dorayakileri her birinize 2.5 dorayaki olacak şeklinde bölüşmek mecburiyyetinde kalmıştınız.)

𖤍 Bu dükkana sık sık geldiğinden onuda sık sık görüyordun. Her ne kadar ilk başta bir birinizi gördüğünüzde gıcık olsanızda bir süre sonra anlaşmaya başlamıştınız. Artık yaklaşık bir yıldır tanışıyordunuz

𖤍 Tanıştığından uzun bir süre sonra ona karşı bir şeyler hissetmeye başladın. İlk başta bu garip duygulara anlam veremiyordun. Ama kısa süre sonra kız kardeşi Emma'nın "aşk dersleri" sayesinde ona karşı duyguların olduğunu kabullenmiştin. Lakin yine de tek taraflı olduğunu düşündüğünden susuyordun.

𖤍 Mikey hislerinin farkında olmasına rağmen açılmak için acele etmiyordu. Taki sizi okulda bir erkekle samimi bir şekilde sohbet ederken görene kadar açılmayı .

𖤍 Çocukla sohbet ederken Mikey'nin geldiği gördüğünde ona el salladın. Lakin o buna tepki vermemişti. Bu halini garipsedin. "Acaba onu kıracak bir şey mi yapdım" diye düşündün.

𖤍 Yanına tam yaklaştığında önce durup yanındaki erkeğe ters bi bakış atdı ardından elinden tutup hızla seni çekiştirmeye başladı. Ne olduğu anlayamadan artık dışarıdaydın.

𖤍
+ "Mikey! Ne oldu birden?"

- "Çocukla çıkıyor muyusunuz?"

+ "Ne? Ne alaka şimdi?"

- "Çıkıyor musun? O çocukla?

+ "Hayır, niye ki?

𖤍 Bunu duyduğunda gözlerine bir parlama geldi. Bir süre sustu. Ardından suratına baktı, derin bir iş çekip sözüne başladı.

- "Bile miyorum, sanırım senden hoşlanıyorum. Ne dersin çıkalım mı? Bence çıkalım."

Suratına araba süren eşşek görmüş gibi baktığında cümlesini düzeltmeye çalıştı.

Tokyo Revengers  ' tepki / oneshots, headcanon, reaction ' TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin