0.7

1.7K 59 12
                                    

Selam... uyanık olan var mı??

_Ufak bir konuşma_
Okuyan herkese çok-çok teşekkür ederim. Kitap 8K oldu neredeyse! Agh, ilk yazdığım zamanlar hiç umudum yoktu. Ama hepinize desteklerinizden ötrü tekrar-tekrar teşekkür ederim.

İyi okumalar ve iyi günler

...

XXX x reader

Yılın bu zamanı, bahar tatili sırasında biraz çökmeden edemedin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yılın bu zamanı, bahar tatili sırasında biraz çökmeden edemedin. Haitani tüm bu işten vazgeçti.

- Selam kardeşim. Sonunda okul bitti mi?

- Evet... en sonunda. Üzerimden bir yük bir götürülmüş gibi hissediyorum.

- Hevesini kırdığım için özür dilerim - dedi rindou - Ama yine yapacak bir şeyin var...

Boş bir yüzle gözlerini kırpmadan edemedin.

- Yine ne oldu?

- Başka bir ülkede kısa bir yolculuğun var.

- Bekle gerçekten mi?

- Evet, orada yapacak işlerimiz var ve seni bir tatile çıkarmaya karar verdik.

- Ran, sen de mi geliyorsun?

- Mhm tabiki - oturduğu yerden ayaklarını sehpadan çekmeden cevap verdi.

- O zaman ben de gelmeyi düşüneceğim.

İşler yoğundu ve evde kalmak istiyordun ama bu harika bir fırsattı. Bir gün önceden eşyalarını topladın ve uyudun.

Sabahın erken saatleri olduğu için, uçuş sırasında hala uykun vardı ve yoldayken gözlerinizi kapatmaya karar verdin. Saatler geçti ve uykudayken rüyada birini gördün. Onun kim olduğunu ya da onu nasıl gördüğünü bilmiyordun. Ona yaklaştığın an tanıdık biri tarafından uyandırıldın.

- Hadi uyuyan güzel, gitme vakti. Vardık. - dedi Rindou

-Ah... uh.. bes dakika daha...

Orada kardeşlerinin yapacak 'işleri' olduğu için otelde kalman gerekiyordu. 3 saat sonra bacaklarını biraz hareket ettirmek için odadan çıkmaya karar verdin. Koridorda yürürken birisine çarptığında telefonuna bakıyordun. Neredeyse düşüyordun ama sizi yakalıyor. Siz ona bakarken, tanıdık geldi, bir bakıma biraz tuhaf.

- İyi misin? - dedi siyah saçlı adam sana

- Evet, öyleyim ve lütfen bu nedenle özürlerimi kabul edin. Yürürken dikkatli değildim.

- Burada, burada, bu kadar resmi olmana gerek yok tamam mı? Görüşürüz.

...

Akşam yemeğini yemek istediğinde kardeşlerinden bir mesaj aldın.

Tokyo Revengers  ' tepki / oneshots, headcanon, reaction ' TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin