1.1

1.4K 62 8
                                    

Selammm.
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Uzun süre sonra yazmak biraz garip geldi. Umarım tüm okuyucularım sağ salimdir. Çünlü bu endişe yüzünden iki haftadır tamamlanmış bölümü atamıyodum.
Yine geçmiş olsun♡

(24.02.23)
...

Izana x reader

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Izana x reader

Oy sınırı 35

Kışın başıydı. Bir festival akşamı. Renkli, gözalıcı ışıklarla dekore edilmiş Yakohama sokakları iğne atsan yere düşemeyecek kadar kalabalıkdı. Gereksiz şenlikler, yersiz "sevinç" bağırışmalar, içki içip ortalığı karıştıranlar, sağır edici derecede yüksek müzikler ve s.... Burda biraz daha durursam ölücekmişim gibi hissediyorum.

Ara sokaklardan birinden bir diğerine geçtikce müzik sesi azalsada hala duyuluyordu. Tam rahatladım derken bir yerlerden yine bağırışma duydum. Fakat bu sevinç bağırışı değildi. Kavga sesiydi. Gerçekten çok "mükemmel" bir bayram gecesiydi.

Eğlenmeyi severim. Fakat özel günlerde dışarı çıkmak benlik değildi. Klostrofobisi olan birisi için bu çok fazla.

Polis sirenleri duyulmaya başladı.

Oradan uzaklaşmak istiyordum ki, tanıdık bir ses duymamla durdum.

- Y/NNN

Yanıma nefes nefese gelen beyaz saçlı çocuğa bakıp 'hıh?' dedim.

- Koş

Ne olduğunu anlamadan kolumdan tutup götürdü.

Arka sokaklardan birinde nefes nefese durdum ve tabeladaki neon ışıklar yanıp sönerken Izana'ya ters ters baktım.

- Üzgünüm. - derin bir nefes alarak - polis kovalamacası için özür dilerim.

- "Birisiyle" festivale gideceğini sanıyordum.

Özür dilemesiyle ilgisi olmayan bir şey sordum. Hemen yapmazsam, daha sonra yapmaya cesaret edemezdim.

Daha önceler festivallere çoğunlukla arkadaşlarıyla giderdi. Ama okulda bir kızla gideceğine dair bir söylenti yayılmışdı.

- Hayır. Bu saçmalık. Tanrım, bana bu saçma sapan söylentiye inandığını söyleme! Eğer biriyle gitseydim, bunu tüm okula kendim yayardım.

Double depresyon. Görünüşe göre Izana benimle gitmeyi hiç düşünmemiş. Zaten ne bekliyordum ki?

Çocukluğumuzdan beri arkadaş olmamıza rağmen aramızda hep tek taraflı bir aşk oldu. Onun gözünde bir arkadaştan fazlası olamazdım. Bunu okuldaki birinden duydum.

- Hmm anlıyorum. Her neyse, gidiyorum. Büyük olasılıkla Kakucho ile buluşucaksın.

Tam dönüp gidiyordum ki, kolumdan tutup durdurdu.

Tokyo Revengers  ' tepki / oneshots, headcanon, reaction ' TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin