1.0

1.6K 60 26
                                    

Selammmm. 20K özel bölüme hoşgeldinizz

Tekrar 20k için çoooookk teşekkürlerr<33

Ee, nasılsınız? Dersler nasıl?

Ee, nasılsınız? Dersler nasıl?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

baji x reader

Oy sınırı 35

Yılın bilinmez kaçıncı perşembe günü. Sabah güneşi aniden çiselemeye, ardından sağanak yağışa dönüştü. Havadaki bu ani değişiklik kimileri için mutluluk anlamına gelirken kimileri için oldukça rahatsız edicidir.

Baji Keisuke için bu çok rahatsız ediciydi. Yağmurda ıslanmaktan nefret ederdi. Üstelik, bugün havanın sıcak olacağına kendini inandırarak okul ceketini bile giymemişti. Eve geldiğinde annesinden güzel bir azar alacağını düşünüp morali daha da bozuldu.

Öğlen ikiye 20 kala okulu asmak karanı alır. Okul çıkış kapısının yanındaki şemsiyelerden birini dızlayıp yola koyuldu.

Biraz sonra hava yumuşadı, yağmur az öncekine nispeten şimdi daha yavaş yağıyordu. Gelen zil sesiyle durup telefonuna baktığında gereksiz bir arama olduğunu görüp kapatdı. Tam yola tekrar koyuluyordu ki, bir yerlerden tatlı bir ses geldiğini duydu. Sesin geldiği tarafa döndüğünde ıslak bir kutunun içerisinde biri tamamı siyah, digeri yarı siyah, yarı beyaz renkli iki kedi olduğunu gördü.

Yanlarına yaklaşıp ikisinininde kafanı okşadı. Ardından elinde tutduğu şemsiyeyi indirip yanlarına koydu

- Bunu size veriyorum

Bir kaç saniye daha bakıp ayağa kalktı.

- Görüşmek üzere...

Lanet olası hava çok soğukdu. Her addım atdıkca sabah üstüne bir şey almadığı için kendine küfür ediyordu. Artık işin işden geçtiğini anladığında yönünü değiştirip kız arkadaşının yanına gitmeye karar verdi

'Y/N azarlamaz beni, hem tutmadığım randevu sözünüde telafi etmiş olurum' diye düşünerek aile geçimi kendisinde daha iyi olan sevgilisinin tek yaşadığı apratmana ulaşıp asansörle 7.ci kata çıktı. Kapıyı çalmaya başladı.

Çok geçmeden kapı açıldı. Kız arkadaşı onu çilek desenli yumuşacık bir pijamayla karşıladı. Onu böyle görünce sevgilisinin ne kadar tatlı olduğunu bir kez daha anladı. Erkek arkadaşını içeri aldıktan sonra onu süzdü.

- HUH? - kız öfkeyle bağırınca oğlan işaret parmağıyla kulağını tıkadı.

- Y/n ne bağırıyorsun?

- Bu ne hal böyle? Şemsiyen nerede??

- Kedilere verdim.

- Ne?

Tokyo Revengers  ' tepki / oneshots, headcanon, reaction ' TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin