Yine günlerden Cumartesi... Yaz tatilinin bitmesine sadece birkaç hafta kalmıştı ve bu kısıtlı zamanı değerlendirmek peşindeydiler. Bu yüzden plajda gezinme planları kuruyorlardı... Kemal Bey arabayı hazırlattı ve yolculuk başlamıştı.
Evet yolculuk başlamıştı. Evden herhangi 1 eşya götürülmemişti. Kemal Amca'ya göre gidilecek yerden veya gidilecek yere yakın 1 yerden alırmışız... Az ileride arabayı durdurdu ve 1 mağazaya girdi. Ardından Defne'nin annesi Melek teyzeyi, Def'in kardeşi Arda'yı, babam Mehmet'i, annem Seval'i ve beni yanına çağırdı. İçeriden Def, Melek yenge, annem ve ben bayan reyonuna girdik; Kemal amca, babam ve Arda erkek reyonuna girdiler. Biz hanımlarla bikinilere baktık. Üff, ne kasvetli 1 durum! Ben alışık değilim açık saçık giyinmeye; oysa Def(ne) aksine daha açık saçık giyinmeyi seven 1 kız. 1 yerlerini açmanın cesaret işi olduğunu düşünüyor. Garip... Annem de benimle aynı fikirdeydi. O kendisine hacema aldı; ben t-shirt + kısa pantolon aldım. Def ise bekleneni yaptı ve yeşil renkli 1 bikini seçti, aldı, babası hiçbir şey demedi. Erkekler ise; klasik fanila altı short aldılar, 1i hariç... Arda. Arda, 16 yaşında olmasına rağmen gayet zevkli 1 ergendi u_u Bu özelliğini kimden, nerden ve nasıl almıştı, hiç bilmiyorum. Çocuk, 'Hadi gidelim Osman'daki Osman'a benziyor la. :D Accayip 1 tip, onunlayken hiç sıkılmıyorum. Tam 1 dost. Defleyken öyle değil. Ne bilim bazen benimle dalga geçiyor. Çoğu zaman gereksiz konularda laf dalaşına gireriz. Gıcık oluyorum ona, parası var diye her şeyi elde edebileceğini zannediyor, götü başı ayrı oynuyor, mal, özürlü.
...
Sonunda plaja vardık. Hemen bikinilerimizi falan giydik, koştuk denizle kumsalın buluştuğu yere ama oha lan, 1 sürü erkek var! Aynı zamanda kadınlar da Defne gibi giyinmişlerdi. Off, nalet olsun, Def haklı aslında lan, benim ne işim var böyle yerlerde, ben gerçekten de eziğim. Malım ben yaa. Özürlüyüm ben.
Off, neyse... Denize falan girdik. Yalnız denize girdiğimizden beri adamın 1i bizi kesiyor. Yok artık!!! Öyle böyle değil! Babam yaşındaki adam 19 yaşındaki kızlara bakıyor!!! Haram haram, göz zinası olum ne bakıyon? Bari genç olsa bişi demiicem. Tipsizin önde gideni. Oha, o ne lan?! Adamın az ötesindeki... Taş mı, meteor mu acaba o, bilemedim O_O Nalet olsun, güneşten bile daha parlak teni gözlerimi kamaştırdı. *Tabii ki abartıyorum genco, yazarınız manyak biri :D* Taş gibi erkek, Chanyeol gibi vücudu var anasını satim. Bana bakar mı acabaa? Yok bee, o kadar taş ve yakışıklı 1 erkek senin gibi 1ine mi kaldı? -_- Bakmaz, baksa baksa Def'e bakar. Oh, durun 1 dk, çocuk kafasını bu tarafa çevirdi :3 Acaba hangimize bakıyor?! Defne farketti çocuğu, bu sefer hiç gözlerini ayırmadan bakıyor çocuğa , ya farkederse bizi;
→Def, olum bakmasana o tarafa, yanlış anlaşılcaz yaa!
→Üff, ne yanlış anlaşılcaz be Oki, niyetimiz belli 1 kere, teklif etse hemen çıkarım valla. Öff, bee analar ne oğlanlar doğuruyor vay anasını.
→Gerizekalı, bari arada sırada gözlerini ayır, çocuğa yiyecekmiş gibi bakıyorsun. Aha mal! Çocuk bu tarafa geliyor, senin yüzünden, sıçtık, n'apcaz?
→Ayy, hakkaten bu tarafa doğru geliyor, ayy heyecan tuttu beniiii.
→Gel lan denizin dibine doğru yardırak. O zaman gelemez buraya.
→Ha. Ha. Ha. Espri miydi bu lan? Kendin gibi esprilerin de mal.
Tam biz böyle konuşurkeeeen çocuk az ilerisindeki kıza;
►Aşkom, nordo koldon yaa? Piştim burdaa! dedi.
Oha, çüşş felan olduk yaani -_-
→İlk defa bir çocuğu bu kadar çok beğenmiştim, onun da sevgilisi çıktı, iyi mi.
→Al benden de o kadar Def. Hayır bir de üşenmeden oğlan kıza şirinlilik yapıyor. -_-
***************************OKİ'NİN GÜNLÜĞÜ******************************
''B*k gibi 1 gündü ve 1 hafta sonra G. Kore'ye taşınacağız. Ne b*k yiycez orda onu da bilmiom. Bizimkilere bakılırsa üniversiteyi de orda okuyacakmışız. O parantez gözlülerin arasında ne yapcaksak. Hepsi tipsiz. Tipli olan olsa bari. Tamam kabul. Bazılarının gideri var ama sonuçta Allah'ın parantez gözlüleri. Acaba Kore'de kediler de çekik gözlü müdür? Olabilir aslında, hayvancağıza da pirinç yedirirlerse olacak olan o. Kore, Japon, Çin hepsi aynı bence, hepsi çekik... Bence Çinliler kavimler göçü olduğu sırada ''Türkler acaba gerçekten de gittiler mi ? O.o'' diye emin olmak için arkasından kısık gözle baka baka çekik gözlü oldular. Sonra bunlar türedi; Koreli, Japon versiyonu felan çıktı :D Taam nese, sustum... u_u
Korece biliok ama du bakim, bekleyip görcez...
Şu anda başımda dikilen Defne'ye sesleniyorum günlüğümü okuma özürlü, mal, gerizekalı, it.!''
→Sen bana ne diyon lan!!! Sensin özürlü, mal, gerizekalı, it! Ayrıca sen ne zamandan beridir günlük tutuyon, ben senin ilk defa yazdığını görüyorum .
→Çünkü, ilk de ondan... Artık tutuyorum... 1 zahmet okumayıver günlüğümü de aptal.
→Amaan, senin basit ve sıradan olaylarını anlatan günlüğüne kalmadık be! Neyse, s*ktir et de gel yat zıbar, saat gecenin 1'i. Vallahi annem gelirse ikimizin de ağzına s*çar.
→Ok. Def.
→Bak hala duruyo, ya gelip yatsana!
→Ok. dedim olum!
→Sen yay burcu musun?
→Yoo, ne alaka be, benim burcumu biliyon; Oğlak?
→Ne bilim, hep ok atıyon da, ZIAAAAAA XXD
→Kaç gündür aynı şaka, gına geldi! Kaçma lan kaçma, it herif!!!
Y/N: İlk bölümden de anlaşılacağı gibi bu konuda pek yeniyim yani yazmak konusunda. Rica ediyorum; yorumda düşüncelerinizi hiç çekinmeden belirtin. Ne bilim beğenip/beğenmediğinizi veya hangi bölümler daha çok hoşunuza gitti onları falan yazın. Bütün yorumları okuyacağımdan şüpheniz olmasın. Esen kalınnn. Nasıl veda edilir onu da bilmiom da nese.. :* (Öpücüklü emoji şeysini yaptığımı farzedin :D)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mal Mısın Yaa??!
HumorSizleri biraz çatlak, biraz patlak, biraz matrak, biraz şakrak, gün içerisinde ortaya çıkan beklenmedik olaylarla nasıl başa çıkacağını öğrenmeye çalışan 2 kafadarın muhteşem bir arkadaşlık yolculuğuna davet ediyorum. Okurken zaman zaman argo kelim...