Ben Tuz

89 1 9
                                    

Selamlar eğer varsa tabi okuyanlarıma, ben Tuz, tuz mu? gerçek adım Tuz değil ama tabiki gerçek ismimi sizinle paylaşmayacağım biraz gizem katmak herzaman çok hoşuma gitmiştir. Fantastik olabilir ama liseli kız romanlarından çalma biri sandıysan bu hikayeyi çabuk çık git at dışarı kendini bu sayfadan çünkü liseyi bitireli çok oldu ve kız değilim birde hırsızlık çok kötü birşeydir :) hem yazamıyorum öyle pempe şeyler. Herneyse tuz'a geri dönelim, yerinde ve ölçüsünde koyulduğunda tuz lezzetlidir. 3 beyazdan uzak durunuz benden durmayınız tabi ki şeker hastası olanlar lütfen bir adım uzak dursun lütfen . Hikayemi baştan yazmaya karar kıldım ve başlıyorum öncelikle fala inanırmısınız? "Fala inanma falsız kalma" diye bir falım sakız klasiği vardır, eminim çoğunuzun cevabı da böyledir diye tahmin ediyorum fal bakmıyorum sadece tahmin yürütüyorum. Geceleri beni korkutan şeyler gündüzleri genellikle merak ettiğim şeylerdir tabiki merakıma yenilmiyorum çünkü her gündüzün bir gecesi vardır. Şu sıra biraz fazla korku filmi seyretmiş olmalıyım ki evimin içinde bile bazen tırsıyorum. Herneyse bir ara tarot falı ile ilgileniyordum kartlar sanırım şimdi kıyafet dolabımın üzerinde öylece duruyor olabilir insanlara geçmişi ve gelecekleri hakkında birşeyler söylemek gerçekten çok büyük bir sorumluluk ve ben bu sorumluluğu taşıyabilirmiyim diye düşünürsem eğer cevabım çok bekletmeden tabiki hayır olur çünkü hiçbirşey göründüğü kadar kolay ve mükemmel tek boynuzlu atlar tarafından gökkuşağından bir parça ile yapılmış renkli teletabik bir tepside önünüze sunulmaz bence sanırım bir hikaye anlatmam gerek fakat böylede söyleyince birazdan anlatacağım hikayenin bir gerçekciliği kalmıyor, içimden şu an geçen "Tuz, öyle güzel yansıt ki hayal gücünü hem kapaktaki resime uysun hemde insanlar keyifle okusun." gibi bir cümle ve ben bunu tam olarak nasıl yapabileceğimi bilmiyorum. Birşeyler yazmak istiyor fakat istediğim şekilde bir şey yaratamıyorum çünkü orjinal ve daha önce hiç yapılmamış birşey olmalı sizce de öyle olsa daha iyi olmaz mıydı? Ara sıra size de soru soruyorum ki sizi de bu konuşma gibi olan benimde öyle çok anlamadığım şeyin içine çekmek istiyorum. Haydi yeni bir gezegen yaratalım adı Penta olsun. Gezegenimizin %60'ı su ve geri kalan %40'ı karadan oluşsun bu gezegende öyle herkez yaşamıyor çünkü ırklar var, her ırkın kendine ait bir bölgesi ve liderleri var tabi ki ortak alanlarıda var. Dünyadan bu gezegene sadece seçimliler tarafından işaretlenenler getiriliyor, işaretlendikten sadece 42 saat sonra dünya oksijeni sana yetmez hale geliyor anlayacağınız güle güle dünya hoşgeldin Penta. Gitmez iseniz Öncelikle gözleriniz etkileniyor tabiki oksijen yetmezsizliğinden bundan bahsettim çünkü bilirsiniz ki gözler kalbin aynasıdır :D İşaretlendikten sonra Penta'ya gitmek için ne yapmanız gerektiğini zaten iç güdüsel olarak flaş belleğinize yükleniyor, biliyor oluyorsunuz sanki hep biliyormuşsunuzda yeni hatırlamış gibi Kahramanımız Tuz'a yani bana katılmak isterseniz eğer bu başlangıç ile güzel bir serüvene başlamış olacağız ;)

TuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin