sen kimsin?

78 5 0
                                    

bu gün sevgililiğimizin 2. yılı, birlikte yaşadığımızın 1 yıl 4 ay. günü. 1 yıl 4 aydır birlikte yaşıyoruz. evde kırılmadık eşya bırakmadık şu 4 ayda. sahi sevgilim, kavgalarımızın asıl nedeni neydi? bizim böyle olmamızın asıl nedeni neydi? biz neden bu haldeyiz chan? birbirimiz için yanıp tutuşurken şu 4 ayda etmediğimiz kavga kalmadı her kavgadan sonra evden çıkıp o arkadaşınla içerdin. daha sonra eve kör kütük sarhoş gelip yanıma yatardın. açık omzumu öperdin özürler dileyip binlerce kez beni sevdiğini söylerdin. uyumuyodum sevgilim, beni sevdiğini söylerken uyumuyordum. sen sızdıktan sonra sana yaklaşıp seni sevdiğimi söylerdim. sahi sevgilim sen eski sen misin? yoksa sen sen değilmisin? sen kimsin?

2019.06.29

ben kimim? ben bu değilim bu belli, fakat ben kimim? ben neye dönüştüm?
hangi canavara büründüm böyle?
neden böyle pislik biri oldum?
ben böyle biri değilim. sevdiğimin kılına zarar veren biri değildim. ona asla bağırmazdım ona el kaldırmazdım. onu korkutmazdım.
ne yaptın sen chan?
sen o adama el kaldırdın, aptal bi sinir uğruna bağırıp onun canını yaktın hemde korkuttun onu.
şimdi ise rahatça nefes alıyorsun.
o evden sinirle çıkarken arkanda titreyen bi beden bıraktın sen chan.
affedilmez hatalar yapmadan önce git buralardan. ona verdiğin zararlar yeter.
ben böyle biri değildim. ben kim oldum?

2019.06.29

Nisan'ın 2si -chanlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin