jisung ve chan film izlerlerken chan jisungu izlemeye dalmıştı. jisunga karşı birseyler hissettiğini biliyordu. jisungun öğrencisi olması pekte umrunda değildi.
jisung kafasını chana döndürdüğünde onu izleyen chanı görüp biraz utanmıştı.
chan jisungun eğdiği başını hafifçe kaldırıp jisungun gözlerine baktı. baş parmağı ile dudaklarını okşamaya başlamıştı.
jisung bir adım atmasının gerektiğini fark ettiğinde chana iyice yaklaştı ve gözlerinin içine bakarak dudaklarını chanın dudakları ile birleştirdi. chanda anında karşılık verdi ve öpüşmeyi başlatan taraf oldu. her ikiside duygularını katarak öpüşürken jisung chandan ayrıldı. chan gözleri kapalı bi süre derin nefesler alıp geri yaslandı ve o sırada koltukta hissettiği hareketlilik ile kucağına oturan jisungu hissetmesi bir oldu.
"bunu tekrar yaparmısın hyung? beni tekrar öpebilir misin?"
chan ona umutla bakan gencin dudaklarına sertçe kapattı.
zorlada olsa ayrıldıklarında chan konuştu.
"ne kadar yanlış hissettirsede seni çok seviyorum han jisung herşeye rağmen benimle birlikte olur musun? sevgilim olur musun?"
jisung gülümseyip kafasını salladı.
"herşeye hatta yaşadığın şeylere rağmen seninle sevgili olurum hyung"
tekrar dudakları buluştu iki gencin.
4 ay sonra
chan jisungun elini bıraktı ve mezarın karşısına adımladı.
"felix canım bak seni kiminle tanıştıracağım."
jisungun elini tekrar tuttu ve onu da mezarın önüne getirdi.
"merhaba hyung.. ben han jisung chan'ın sevgilisi.."
chan mezardan gözlerini çekip jisunga baktı.
"ona anlattım seni lixiem. beni yinede onayladı. sanırım mektubunda yazan kişiyi buldum."
jisung saygı ile eğilirken chan da mezara son kez gülümseyip arabaya bindi
"evet bebeğim şimdi seni evine bırakıcam ve sende uyuyacaksın yarın okul var."
"chris sende kalsam?"
ikna etmek için binbir takla atan jisunga dayanamadı chan ve sonunda kabul etti. jisung hızla sevgilisini öpücük yağmuruna tuttuktan sonra chan rahatça arabayı çalıstırdı ve evinin yolunu tuttu..
felix mutluydu onu başkasını severken ve toplamış halde gördüğü için kesin mutluydu chanda mutluydu o da jisungla mutluydu birliktelerdi ve herkes mutluydu chan sevgilisini eve gidince öpüp durdu. jisung ise iyiki dedi. iyiki herşeye rağmen onu kabul etmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nisan'ın 2si -chanlix-
Fanfictionchan: bebeğim.. sözümü tuttum. artık mutlusundur umarım.