dead body - 3

59 14 2
                                    

Telefonun ışığını o yöne doğru tutunca gördüğüm şeyle çığlık attım....

Ceset.

Çürük kokusu... Cesetten geliyordu.

Bu...Sunghoon değildi. Genç, yakışıklı bir oğlan. Büyük ihtimalle benden küçük, 16-17 yaşlarında gösteriyor.

Üstünde bir not var...

Polisi aramalı mıyım?

Ya çığlığımı duyup gelirlerse?

Ben de ölürsem?

Tanrım... Neye bulaştım ben böyle.

Notu elime aldım, ışığı nota doğru tuttum

Nishimura Ri-Ki
138 numaralı oda

Ceset kokusu iyice midemi bulandırmaya başladı. Başım dönüyor. Dengede durmakta zorlanıyorum ve kafam zonkluyor. Burdan çıkmalıyım.

Hızlı adımlarla karanlık yerden çıktım, tam odadan çıkacakken birinin kapıyı zorladığını farkettim.

Hemen tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim.

"Sen de bu odada bir gariplik seziyor musun Yeeon?"

"Evet, burası... Ne kadar cok dejanfekte etsek de sürekli kötü kokuyor. Çürük kokusu gibi."

"O da var ama ondan bahsetmiyorum.  Bu odada kalan her hasta... En son kalan kişinin aniden taburcu olduğu söylendi. O gün bu koridorda temizlik yapıyordum ama hastayı dışarı çıkarken görmedim."

"Bilmiyorum Aein, belki çıkmıştır senin dalgınlığına gelmiştir, görmemişsindir."

"Olabilir"

"Neyse, tuvaletten temizlik malzemelerini almam gerek, kapıyı açar mısın"

Duyduğum şeyle acayip gerildim. Geri çekildim, kapıyı zorluyorlardı.

"Kilitli bu"

"Anahtar yanında mı?"

"Hayır,
gidip alayım"

"Tamam ben de cafeteryaya gidiyorum"

Ayak seslerinden çıktıklarını anladığımda yavaşça kapıyı açtım. Hemen odadan kendimi dışarı attım ve koşar adımlarla hastaneden çıktım.

Hospital Roof - EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin