"Beomgyu'ya mesaj yazalım bence"
Heeseung cevap verdi
"Tamam da ne yazıcam""Ver bakayım"
Bu kez Heeseung'un elinden telefonu ben aldım ve Beomgyu'nun hesabına bakmaya başladım.Yakışıklıydı ve çok takipçisi vardı. Onun hesabının özelde olmamasının sebebi bu olabilirdi ama Sunghoon'unkini hala anlamamıştım.
Heesung'a telefonu geri uzattım ve konuştum,
"Bence direkt Sunghoon'dan bahsedelim. Lafı uzatmaya gerek yok hem gönderilerinde hiç Sunghoon yoksa artık arkadaş da değillerdir belki. Ne biliyosa söyler.""Haklısın, herifin manyak olduğunu öğrendiyse ve arkadaşıysa konuşmayı keser doğal olarak"
Çatık kaşlarıyla telefona bakan Heeseung kafasını kaldırdı
"Sevgilisi olma ihtimali daha yüksek bence. Başta da öyle düşünmemiş miydik? Hem Sunghoon'un onunla attığı gönderinin açıklamasında kalp var bakın."
Kalp olduğu sevgili oldukları anlamına gelmez ama bu da olabilir evet...
"Neyse yazalım artık hadi de her nesiymiş öğrenelim." Dedi Jay
Heeseung bir şeyler yazarken bende Jay'i inceliyordum. Bu işin içinde değildir değil mi? Babasının ne zamandır hastane müdürü olduğunu sormalı mıydım? Hem kim bilir belki babası kötü bir insandı ve Sunghoon'a yardım etti... Ama Jay iyi biri.
Bunları düşünürken ona bakarak dalmışım, Heeseung'un sesiyle kendime geldim.
"Yazdım"
"Ne yazdın?"
Hee kafasını tekrar telefona çevirerek yazdıklarını okudu
"Merhaba Beomgyu, Sunghoon hakkında öğrenmem gereken bazı şeyler var. Bildiğin şeyler varsa anlatıcağını umarım, buluşabilir miyiz?"
"Baya açık şekilde yazmışsın sorun olmaz umarım."
Jay haklıydı.
"Evet, hala arkadaşlık ya da sevgili ilişkileri varsa da anlatmaz ve Sunghoon'a söylerse napıcaz? Çok kötü olur"
Heeseung cevap verdi,
"Yok yok, söyler bence ne biliyorsa"Biz hala olaylara kafa yorup düşünürken Hee bir anda bağırdı
"Yazdı lan!!"
"Oha, çok çabuk yazdı, ne demiş"
"Merhaba, olur buluşalım. Sunghoon'u tanıyan birisi bunu söylediyse acil bir şey olmalı. Ben zaten dışardayım, Vinia Kafe'ye gelebilirsin."
"Orası neresi ya, ilk defa duydum" Dedim
Jay bana döndü,
"Biliyorum ben hastanenin yakınlarında, götürebilirim şimdi sizi""Olur sağ ol da, sen gelmeyecek misin Jay?"
"Heeseung tek kişiymiş gibi konuştu zaten, üç kişi de fazla olur anlatmaya çekinir belki. Heeseung gitsin konuşmaya, ikimiz de hastaneye gidip daha çok araştırma yapalım bence"
"Tamam öyle yapalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital Roof - Enhypen
Teen FictionJake hastanenin çatısında bir çocukla tanışır...