murder - 11

26 5 0
                                    

"Anlattığın için çok teşekkürler Jungwon ama sen neden polise gitmedin?"

"Başta gitmek istedim ama sonra neyin içinde olduğumu fark ettim. Sunghoon'un nasıl birisi olduğunu bilmiyoruz, hastaneyi kontrol altına alabiliyorsa belki polisleri de almıştır. Risk almak istemedim Jake. Sen de zarar görmeden bu işin içinden çekilmelisin bence."

Çekilecek miydim?
Tabii ki hayır

"Pardon, arkadaşım arıyor"

"Jake, bitti mi konuşmanız ne zaman geliyosun?"

"Heeseung yanında birisi var mı?"

"Hayır neden?"

"Tamam ben gelicem birazdan Jay'i çağırma şimdilik"

Cevap vermesine fırsat bırakmadan kapattım.

"Jungwon bir şey daha soracağım hastanenin müdürünün ne zamandır müdür olduğunu biliyor musun?"

"Efendim?"

Sorduğum soruyu saçma bulmuş olmalıydı

"Sunghoon hastanedeki birilerini yönetiyorsa işin içinde müdür de var mı diye merak ettim. Ama bu olaylar olalı bir sene bile olmadı zaten değil mi? Bayadır müdürdür herhalde."

"Ha evet olabilir"

"Şimdi gidiyorum ben teşekkürler tekrardan"

"Rica ederim Jake. Dikkat et kendine."

Bana sarıldı. Biraz garip karşılasam da boş verdim. Sonuçta çok şey yaşamıştı ve sarılmaya ihtiyacı olabilirdi.
Herkesin sarılmaya ihtiyacı vardır.

-

"Hah seni bekliyodum hoşgeldin"

"Heeseung çabuk otur çok şey anlatıcam"

"Neden Jay sonradan gelsin demiştin sen"

"Ya şimdi söylesem anlamazsın ama hastane müdürünün yaptığı pisliklerden Jay'in haberi varsa ve bizi oyalıyorsa diye düşünmüştüm ama şimdi de saçma geldi öyle olsa neden bu kadar yardım etsin ya"

"Çağıralım mı o zaman?"

"Olur çağır"

-

Jay de geldiginde Jungwon'ın dediklerini tüm detaylarıyla onlara anlattım ve bu sırada Jay'in tepkilerine de çok dikkat ettim. Kesinlikle bilmiyor olmalıydı ya da çok başarılı bir oyuncuydu.

Anlattıklarımdan sonra ikisi de konuşmadı. Sonra Heeseung oturuşunu dikleştirdi ve bana bakarak konuştu.

"Jake... Bu adam psikopat resmen"

"Gerçekten, ya ilk tanıştığınız zaman seni de binanın üstünden itiverseydi."

Heeseung Jay'e katılarak tekrar konuştu

"Jake senin yükseklik korkun yok muydu nasıl oturdun sen o kadar yüksek bir yerde?"

Bunun cevabını ben de bilmiyordum. Korkmuştum otururken tabii ama Sunghoon'un yanında güvende hissetmiştim. Belki de tek başıma olmadığımdan?

"Ya ne bileyim bana gülümseyince hemen gittim yanına çok yakışıklıydı"

"Çok mu"

"Çok"

Jay yüzündeki ciddi misin ifadesiyle bizi izliyordu

"Ne diyosunuz ya. Yakışıklıysa nolmuş adam psikopat diyoruz. İki tane belki de daha fazla cinayet işledi"

Heeseung Jay'in dediklerini dinlemiyordu

"Jake bir şey sorcam"

"Söye Hee"

"Sunghoon'un instagrami falan yok mu ya bi görseydim yüzünü"

Jay tekrar araya girdi, bu sefer sesini yükseltti

"Heeseung adam katil! Cinayeti çözmeye çalışıyoruz şurda katilin instagramını istiyosun"

Sinirle arkasına yaslanarak kafasını cama doğru çevirdi.

"Jay, aslında Heeseung'un dediği mantıklı"

Bıkkınlıkla yüzünü bana çevirdi.

"Ne diyosun sen?"

"Bakalım instagramı var mıymış"

"Off Jake! Bir katil Instagram hesabı mi açacak? Saçmalamayın."

"Katil olduğunu kaç kişi biliyor ki? Normal hayatında yakışıklı bir çocuk sadece"

Jay artık bize katılıyor gibiydi.

"Off, tamam"

Heeseung telefonundan Instagram'a girdi.

"Park Sunghoon, değil mi"

"Evet"

"Hmm, bakıyorum..."

"Yuhh"

Heeseung'un gözleri büyüdü ve ağzı açık kalmış bir şekilde bize baktı

"Bu adam gerçekten çok yakışıklı!! Ben katil olduğuna inanmıyorum artık bunun"

Jay elinden telefonu aldı

"Ver bende bakayım"

Birkaç dakika konuşmadan hesabı inceledi. Sonunda kafasını kaldırıp bir şeyler söyledi

"Bu adamda gerçekten katil tipi yok. Bunun olduğuna emin misin Jake?"

"Evet işte Park Sunghoon, bu benim konuştuğum adam"

Heeseung heyecanla bir şeyler söylemeye başladı ve hemen Jay'in elinden telefonu aldı

Bense neden Sunghoon'un hesabını gizliye almadığını düşünüyordum. Sonuçta ünlü birileri olmadıkça çoğu kişinin hesabı gizlide olmaz mı?

"Hey, baksanıza! 2021'deki bir gönderisine bgyubeom diye birini etiketlemiş. Kim ki bu? Arkadaşı veya sevgilisi mi?"

Jay hemen araya girdi

"Yoksa Niki'ye anlattığı eski sevgilisi bu olabilir mi??"

Bunu düşünememiştim, gerçekten olabilirdi.

"Hesabına girsene etiketlediği kişinin hesabına bak"

"Bakıyorum... Beomgyu sanırım adı. En son 4 gün önce post atmış ama onun hesabında Sunghoon'la olan bir fotoğrafı yok."

"Beomgyu'ya mesaj yazalım bence"

Hospital Roof - EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin