Hastane kapısından girdik, Heeseung danışmaya gitti. Görevliyle konuşuyor.
"Ne oldu ne dedin?"
"Ben Park Sunghoon'un sınıf arkadaşıyım ona ulaşamıyoruz ev adresini verebilir misiniz dedim o da hem adres hem telefon numarası verdi."
"Sınıf arkadaşıyım demişsin zaten numarasını vermesi saçma olmuş ama olsun işimize geldi"
"Ee şimdi giricez mi 138 numaralı odaya"
"Bence şimdi girmeyelim, önce Sunghoon'un evine gidelim"
"Korkuyor musun Jakee!?"
"Saçmalama Heeseung şu anda gidersek çok dikkat çekmez miyiz? "
"Tamam, eve gidelim o zaman. Seni bırakırım"
-
Evdeyim. Bu hastane hakkında internette biraz araştırma yapmaya karar verdim. Ayrıca yarın kapının önüne kamera taktıracağım. Evim müstakil olduğu için sorun olmaz.
'Seoul hastanesi şüpheli olay'
Herhangi bir sonuç yoktu sadece hastenin fotoğrafları...
'Seoul hastanesi ölümler"
Genel olarak başarısız geçen ameliyatlar vardı
Aşağıya doğru inmeye devam eduyordum
"Aha! Buldum"
Kaynakta yazana göre Seoul
Hastanesi eskiden tımarhaneymişHastanenin resimleri...
"GİZLİ BÖLME! İŞTE BULDUM"
fotoğraflarda girdiğim gizli yere benzer
alanlar vardı.
Fotoğrafın aşağısındaki bilgiyi okudum.'Bu dar alan her odada bulunur ve fazla ileri giden (uygunsuz davranışlarda bulunan) hastalara ceza vermek amacıyla buraya kapatırlar.
Cezanın süresi hastanın davranışlarına göre değişiklik gösterebilir.'Yorumlara bakıyorum;
user837101:
Hey, duyduğuma göre bir hasta diğerini öldürmüş ve ceza odasında 4 ay kalması uygun görülmüş. Yemek, su vermedikleri için 5 gün sonra orada ölmüş.
-cevap verdi: cesedi hâlâ orada mı?
-bilmiyorumuser4772913: büyükdedem eskiden orada bakıcı olarak çalışıyormuş. Bir gün bir hasta isyan çıkarıp orayı yakmış, sanırım 7 yıl sonra hastane yapılmış.
Bulduğum bilgilerin fotoğrafını çektim, Heeseung'u aradım.
Açmıyordu...
3 kere aradım açmadı.
Bir sürü mesaj yazdım ama iletilmedi.
Beni evime bıraktıktan sonra nereye gittiğini söylememişti. Bugün işte izinli günüydü. Evine gitmek yerine ev arkadaşını aradım
Huening Kai aranıyor...
"Efendim Jake"
"Kai, selam Hee'ye ulaşamıyorum da evde mi diye merak ettim."
"Anladım. Az önce geldi bir şeyler atıştırdı ve hastaneye gideceğini söyleyerek evden çıktı"
Kai'nin duyamayacağı bir şekilde küfür mırıldandım
"Efendim?"
"Ha? Bir şey demedim teşekkürler görüşürüz"
Bir sey demesine fırsat vermeden telefonu kapadım ve ceketimi alıp hızla evden çıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital Roof - Enhypen
Fiksi RemajaJake hastanenin çatısında bir çocukla tanışır...