-
"Bu...Sunghoon..."
"Hastaneye gelme sebebi neymiş?"
"Bileklerini kesmiş. Sanırım intihar etmeye çalışmış"
"Ben onu çatıda gördüğümde de kolları sargılıydı, bileklerini kestiğini söylemişti"
Jay'in yine kaşları çatılmıştı, bir şey düşünürken böyle oluyordu anlamıştım artık.
"Jake, sen evine gelen notta Sunghoon'un oda numarası yazdığı için oraya gittin, ve Niki'nin cesedini buldun değil mi?"
"Evet, yani?"
"Yani Niki'nin odasında da bir şey bulabilir miyiz sizce?"
Jay Heeseung'a döndü, "Ceset mi diyorsun?"
"Belki ceset, belki bir ipucu ne bileyim..."
Onlar ne bulabileceğimiz konusunda tartışırken ben Jungwon'ı düşünüyordum
"Hey, Jungwon'ın evine gidebilsek belki ipucu bulabiliriz. Niki ve Sunoo onu tanıdığına göre yakın arkadaşlar ve mutlaka bir şey biliyordur."
Heeseung bıkkınlıkla Jay'e bakarak sordu
"İyi de nerden bulucaz biz bunun evini""Hastanın bilgilerinden bulamayız arkadaşının evini yazmazlar buraya ama iletişim için yakınlarından birinin telefon numarasını yazmış olabilirler."
-
"İşte, bu değil mi? Yang Jungwon. Jake arasana şu numarayı"
Hemen numarayı kaydettim ve aradım
"Kimsiniz?"
"Merhaba, ben Sim Jake, Nishimura Niki hakkında sizinke konuşmak istiyorum..."
Jay'in telefonu çaldı
"Eve teslimat gelmiş kimse yok o yüzden benim gidip almam lazım, Heeseung al bu benim numaram haber verirsiniz siz"
-
Jay eve gitmişti, ben ve Hee hastanenin dışındaydık
"Heeseung ben gidiyorum sen de evine git haber veririm konuştuktan sonra"
"Off, Jake bilemedim seni yanlız bırakmak istemiyorum ben de mi gelsem"
"Ya bir şey olmaz bana evine gidince mesaj yazarım sana, çıkışta da Jay'i de çağırıp buluşuruz olur mu?"
"Tamam ama dikkat et bak"
-
Yang Jungwon'ın evinin önündeyim.
Heeseung çok yorgun olduğundan eve gitti.
Hazır olduğuma karar verip kapıyı çalıyorum.
"Merhaba be-"
"Çabuk içeri gir"
Sweatimden tutup beni hızlıca içeri çekti.
Dışarıyı kontrol edip kapıyı kapattı.Sayamadığım kadar çok kilit vardı kapıda
Panikle hepsini kilitledi ve bana döndüBu kadar kilit olmasını abartı bulmuştum ama nedenini soramadan konuşmaya başladı
"Geç, otur. İçecek bir şeyler ister misin?
"Hayır teşekkürler, olanlar hakkında bildiklerini anlatır mısın?"
"Tamam, dikkatli dinle"
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital Roof - Enhypen
Teen FictionJake hastanenin çatısında bir çocukla tanışır...