conversation - 8

38 9 0
                                    

"Kendimi tanıtayım öncelikle, ben Park Jay. Babam yokken bazı işlere bakıyorum, mezun olduğumda onun yerine geçeceğim."

"Memnun oldum. Ben Sim Jake bu da Lee Heeseung."

Bu sefer olayları Hee'ye anlattığım gibi kısaca değil, her detayıyla anlatmıştım.
Jay Konuşma boyunca kaşları çatık ve dikkatlı bir şekilde beni dinledi.
Söyleyeceklerim bittiğinde Heeseung odaya gelip notu nasıl bulduğunu özet geçti ve cebinden notu çıkarıp Jay'e uzattı.

Hepimiz çok gergindik.
Heeseung'la sürekli göz göze geliyorduk

Anlatmakla hata ettiğimizi sanmıyorum. Hatta bizim yaşlarımızda birisiyle konuşurken daha rahat hissetmiştim.

Sessizce notu okumayı bitirmesini bekledik.

Anlaşılan defalarca okudu, çok uzun sürdü.

"Bu anlattıklarızı hayatta babama söyleyemem. Haberlere çıkar, hastanemizin itibarını zedeler."

Bir süre sessizlik oldu, Jay konuşmaya başladı.

"Size yardım edeceğim. Nishimura Niki'yi kimin öldürdüğünü, Kim Sunoo'ya ne olduğunu bulacağım. Şimdi bilgisayardan bakalım Kim Sunoo ne zaman taburcu olmuş."

Gerçekten çok umutlanmıştım. Heeseung da çok mutlu görünüyordu.

Benim yerime konuştu.

"Çok teşekkür ederiz. Ne kadar yardımcı oldunuz anlatamam Bay Park"

Jay gülümseyerek karşılık verdi.
"Beni arkadaşınız olarak görün. Resmi ifade kullanmayın lütfen."

Uzun bir süre hepimiz bilgisayara odaklandık.

"Evet, Kim Sunoo Ve Nishimura Niki'nin bilgileri..."

Heeseung dışından okuyordu.

"Nishimura Niki'den üç gün sonra taburcu olmuş gösteriliyor. 27 Kasım 2022"

Jay bilgileri okurken aklıma takılan şeyi sordum.

"Ama burda Niki'nin de taburcu olduğu yazıyor. Taburcu olmadan ölmedi mi? Yoksa hastane dışında öldürülüp buraya getirilmesi imkansız gibi bir şey."

Heeseung bana katıldı.

"Doğru, o zaman neden taburcu oldu gösterilmiş burda?"

Jay sonunda konuştu
"Benim bir bilgim yok, buraya aylar önce gelmeye başladım zaten. Ama notta niki seni zorbalıktan kurtardım dememiş miydi? Burda hastaneye gelme sebepleri kavga esnasında yararlandıklarını gösteriyor. Niki bunu kastetmişti sanırım."

Heeseung'un kaşları çatılmıştı.

"Jay o ay hastaneye yatırılan hastalara bakabilir misin?"

"Bakıyorum"

Kasım ayındaki hastalara bakıyoruz, çoğu yaşlı insanlar. Dikkatimizi çeken herhangi birisi veya tanıdık bir isim...

"Hey dur"

Tanıdık bir isim.

"Jay biraz üste çık. Bu... Sunghoon..."

-

Hospital Roof - EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin