Bu bölümde olayları biraz daha netlestirmis olucam ondan uzun bir paragraf var
-
"Niki ve ben yaklaşık 6 yıldır en yakın arkadaştık ve o da 4 yıl boyunca Sunoo'ya aşıktı. Sürekli ondan bahsediyordu, gerçekten çok seviyordu onu. Sunoo lise yıllarının başında okulda çok popülerdi ama anoreksiyası (yeme bozukluğu) olduğu dedikodusu okula yayılınca herkes ona acır oldu ve eziklenmeye başladı. Daha sonra gay oldugu dedikodusu yayıldı, çok fazla dalga geçildi ve zorbalık gördü. Bir okul çıkışı Sunoo 5-6 erkek tarafından dövülüyordu, Niki onları görünce onları dövmeye çalıştı ama kendisi de dayak yedi maalesef. Ben de hemen polisi aradım. Polisler geldiginde Nikiyle Sunoo cidden berbat haldeydi, Niki karşı tarafı çok dövmüş olmasına rağmen çok kişi olduklarından onların yaraları ciddi değildi. Karşı tarafı polisler götürdü, biz de hastaneye gittik. İlk gün Niki'nin yanında kaldım ama çalışanlar sonraki gün gitmemi istedi. İki gün sonra ziyarete gittiğimde Niki Sunoo'nun Sunghoon adında birisiyle tanıştığını ve Sunghoon'un Sunoo'dan hoşlandığından şüphelendiğini söylemişti. Ya Sunoo benimle konuşmaz ve ona aşık olursa diye korkuyor ve kıskanıyordu. Sonunda Sunoo onla konuştuğu için çok mutluydu..."
Jungwon duraksadı
"İyi misin?"
"Pardon, gözüm karardı bekle hemen hapımı içip geliyorum"
"Tamam"
Birkaç dakika bekledim, odayı inceledim. Kapının yanındaki masada Jungwon ve Niki'nin çerçeveli fotoğrafları vardı..
"Al sana da su getirdim"
"Teşekkürler"
"Anlatmaya devam edeyim,
Ben evdeyken Niki bana gece geç saatte bir mesaj yazdı, Sunghoon'un çok garip birisi olduğundan bahsediyordu. Zaten intihara kalkışmıştı ve Sunoo'ya zarar verebilir diyordu. Üçü öğlen kafeteryada otururken Sunghoon eski sevgilisinden bahsetmeye başlamış, sevgilisi ondan ayrılmak istediğinde Sunghoon onu tehdit etmiş ve gitmek istediği oğlanı öldürmek istediğini söylemiş""Neden böyle bir şeyi onlara söyler ki?"
"Bilmiyorum, Niki'nin gözünü korkutmak istemiş olabilir."
"Evet, neyse devam et sen"
"O günün sabahı endişelenip Niki ve Sunoo'yu ziyarete gittim. Sunoo'yu Sunghoon konusunda uyardım ve dikkatli olmasını söyledim. Sonra erken taburcu olma ihtimalleri var mı diye hemşire ve doktorlarla konuştum. Aslında çok ciddi bir şeyleri yoktu kavgada fazla dayak yemişlerdi ama Niki'nin 4 Sunoo'nun 7 gün hastanede kalması gerekiyordu. Sanki hastanede durmaları gerekiyormuş, biri zorla tutuyor diye düşünmüştüm...
Her neyse uzatmayayım hastaneden ayrılırken Niki beni yanına çağırdı ve Sunoo'ya yazdığı notu gösterdi. Onu Sunoo'nun odasına koymamı istedi ama o sırada görevliler ziyaretçi saatinin bittiğini söyleyip beni zorla dışarı aldılar. Not Niki'de kaldı.
Sonraki gün Niki'den haber alamadım, hastaneye gittiğimde de üç günlüğüne ziyaretçi kabul etmediklerini söyleyip beni dışarı aldılar. Çok endişeleniyordum Sunoo da aramalarıma cevap vermiyordu...
Üç gün sonra hastaneye gittim ama korkunç bir görüntüyle karşılaştım. Sunoo..."Jungwon tekrar duraksadı ve gözleri doldu
"Sunoo kanlar içinde yerde yatıyordu"
"Binanın dışında mı?"
"Evet... Binadan atlamış gibi görünüyordu. Hastanenin içine taşımaya çalışıyorlardı ve herkes kameralarla onu çekiyordu..."
"Gerçekten üzgünüm Jungwon, peki Niki'nin öldüğünü nasıl anladın?"
"Sunoo'yu öyle gördükten sonra eve gittim ve birkaç gün dışarı çıkmadım. Bu sırada haberlerde hep Sunoo vardı, hastanenin çatısından atlayarak intihar eden kişi olarak bahsediyorlardı ondan.
Sunoo'nun intihar etmediğini biliyordum. Belki aşık(?) olduğu kişinin öldüğünü öğrenince yapabilir ama ne Niki'nin öldüğünü biliyordu, ne notunu alabilmişti, ne de nikiden hoşlanıyordu... Günler sonra hastaneye gittigimde Sunghoon'un Sunoo'nun öldüğü gün taburcu olduğunu söylediler, üstelik taburcu olmasına daha 4 gün vardı onun. Niki de bana haber vermeden ortadan kaybolmaz diye öldüğünü düşündüm"Sustu, söyleyecekleri bitmişti sanırım.
Kısa bir sessizlik oldu ama bir anda
kafasını kaldırıp konuştu"Jake, bence Sunghoon Niki'nin Sunoo'ya aşık olduğunu biliyordu ve onu öldürdü."
"Öyle olsa da neden Sunoo öldü peki?"
"Emin değilim, onu da Sunghoon yapmış olabilir."
"Ama hoşlandığı kişiyi neden öldürsün ki?"
"Ben zaten Sunoo'yu Sunghoon konusunda uyardığımda biraz tedirgin olmuştu. Belki Sunoo ondan korktu ve kaçmak istedi, Sunghoon da onunla birlikte olamayınca çatıdan itti ve intihar gibi gösterdi"
"Her şey çok mantıklı ama sence de Sunoo'nun ölümünün hiç araştırma yapılmadan intihar olarak kabul edilmesi saçma değil mi? En azından sorgu yapabilirlerdi"
"Evet, ama dediğim gibi. Hastanede zorla tutuluyolar gibiydi Jake. Bir gariplik vardı zaten ve Sunghoon'un işin içinde olduğu belli."
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital Roof - Enhypen
Teen FictionJake hastanenin çatısında bir çocukla tanışır...