Aralık 2021
Karanlığın, İstanbul semasında hüküm sürdüğü bir geceydi. Yağmur daha önce bu şehrin hiç görmediği bir şekilde yağıyor. Gök adeta feryat ediyordu. Umursamazca yere bastığı ayakkabısının sıçrattığı su, paçalarını kirletirken, daha önce hiç görmediği bu doğa olayının şaşkınlığını yaşıyor, üzerindeki takım elbisesinin sırılsıklam olmasını umursuyor gibi değildi. Sanki tüm bu insanlara yağan yağmur, ona yağmıyormuş, sanki şu şimşek ona hiç çakmayacakmış gibi.. Kimisi elindeki çantasını başına siper ederken, kimisi yalnızca koşuşturuyor, kimisi ise yüzündeki mutlulukla başını kaldırıp kahkahalar atıyordu.
Arabalardan çıkan korna sesi yüzünü buruşturmasına sebep oluyor, yağmura küfreden insanlar sinirlerini geriyordu. Kendisi sebep olmuştu bu yağmura, bunca insanın ıslanmasına ve bazı insanların yüzündeki gülümsemesine..
"Neden gittin! Beni bu koca şehirde yalnız bırakıp neden gittin."
Duyduğu ağlama sesiyle olduğu yerde durup, başını yanındaki bankta oturmuş kıza çevirdi. Ellerini göğsünde bağlamış, dimdik karşısındaki denize bakıyordu. Göz yaşlarına karışan yağmur damlaları sayesinde, sesini duymayan bir insan ağladığını anlamazdı bile, dibine girip gözlerine bakmadığı müddetçe. Daha bugün hayattaki tek varlığı olan dedesini vermişti toprağa. Gökyüzü de sanki acısına ortak olmak ister gibi eşlik ediyordu ona..
Bakışlarını kızdan alıp yoluna devam etti. Son yarım saati kalmıştı bu şehirden çıkmak için, adımlarını seri tutuyor, kendisine verilen görevi yerine getirmenin verdiği özgüvenle adımlarını atıyordu. Bu şehir, bu dünya ona kendisini vasıfsız hissettiriyordu. Halbuki kendi dünyasında böyle miydi..asla!
Arkasında büyük bir arazi olan apartmanın önüne gelmesiyle, hemen arka tarafına geçip çevreyi kontrol etti. Etrafında kimsenin olmadığına emin olduğunda, duvarın önüne geçip, sol anahtarının üzerinde gezdirdi kemikli parmaklarını. Çıkan dokunmatiğe şifreyi yazmasıyla elini, ve daha sonra tüm vücudunu duvara sokarak gözden kayboldu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYA
Science FictionPeki ya gözlerinizi, her tarafı aynalarla çevrili, tek bir pencere, tek bir kapının bile olmadığı bir odada açsanız?... ...... "Çok anlamlı bulduğum dünyadaki şairlerin birine ait olan bir söz var. Yada, cevabını bilmediğim bir soru?" kendimin bile...