-Death Note-

51 3 0
                                    


Történet:
A shinigami, mint a halál istene, bárkit meg tud ölni. Egy napon Ryuk, aki megunta a shinigami életstílust, és aki kiváncsi arra, hogyan használná egy ember egy Death Note-ot, ezért egyet bedobb az emberek közé. A középiskolás diák és csodagyerek Light Yagami rábukkan a Death Note-ra és úgy teszteli, hogy beirja egy bünösnek a nevét, aki majd meghalt. Ezért Light nagyon megdöbben és gyorsan rájön, hogy milyen pusztító lehet. Ezzel a képeségel, Light, úgy dönt, hogy egy új világot építsen, ahol nem létezik bünözés, és az emberek istenként imádják öt. A rendörség azonban gyorsan rájön, hogy egy sorozatgyilkos bűnözöket céloz meg, és ennek következtében megprobálja elfogni a tetest. Ehhez a japán nyomozók a világ legjobb nyomozójának segístégére számitnak:egy fiatal különc férki, akit csak L. néven ismernek.

Részek:12r
-37 rész /23 perc
-Relight: 2 rész [2 ora, 10perc/ 1 ora 33perc

Műfaj:
Rejtély, Shounen, Természetfölötti, Thriller, Feszültség

Kiadási év: 2006

Elözetes:


Yay újból itt vagyok.
Nemtuom menyien láták de elkezdtem megint valamit szorakozni ezen a könyven szoval jah. De majd fogok irni valamikor egy magyarázatott, hogy mik azok a jelek ottan.
Egyébként is hamarosan kezdödik nekem az éretségi ezért a "tanulás" miat most már tényleg el kell tünöm innen mig vége nem lesz T-T. Ami körülbelül juliusba fog lejárni (help).
Szoval szép napot, és hétvégét kivánok mindenkinek meg akiknek szüksége van, szerencsét az éretségire.

Modositva: 2023.i.20

Anime ajánlásokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora