-Devilman Crybaby-

39 0 0
                                    


Történet:

Az ördögök nem tudnak formát ölteni élő gazda nélkül. Ha azonban az egyén akarata elég erős, legyőzheti a démont, és saját erejévé teheti, és ördögemberré válhat. A gyenge és szerény Akira Fudou szíve mindig is vérző volt. Így amikor gyerekkori barátja, Ryou Asuka segítséget kér az ördögök felderítéséhez, Akira habozás nélkül elfogadja. Akira meglepetésére azonban Sabbath a hely, ahová mennek: a kicsapongás és a degeneráció erkölcstelen partija. A vérontás és a halál közepette démonok szállják meg a résztvevőket, testüket groteszk szörnyeteggé változtatják, és elkezdenek pusztítást végezni. Akira meggondolatlanul próbálja megmenteni legjobb barátját, aki akaratlanul is egyesül az ördög Amonnal, és Ördögemberré válik, és megszerzi a hatalmat, hogy legyőzze a megmaradt démonokat. Bár nagy hatalmat ad neki, ez az új partnerség felébreszti Akira telhetetlen és ősi részét. Az ördög testével, de ugyanazzal a síró szívvel, Akira Ryou mellett dolgozik, és elpusztítja azokat, akik ártanak az emberiségnek és szeretteinek.


Részek:

-10 rész/ 25 perc

Müfaj:

Akció, Elmebaj, Démonok, Horror, Természetfeletti

Kiadási év: 2018

Elözetes:


Vigyázat! Tartalmaz felnöt tartalmat, én szoltam.


2022.VIII.18.

Anime ajánlásokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora