-Watashi Ga Motete Dousunda-

314 4 0
                                    

(Kiss him instead of me)

Történet:
Kae Serinuma egy nagyon kedves második éves középiskolai diák és egy odaadó otaku. Egy kevéssé ismert tény viszont az, hogy megszállottja a BL-nek vagy a Boy's Love-nak. Serinuma nem tehet róla, hogy arról fantáziál, hogy férfi osztálytársai egymásnak esnek, és élvezi, ha együtt képzeli őket. Egy ismertebb tény azonban Serinumáról, hogy észrevehetően túlsúlyos. Miközben egy nap kedvenc műsorát nézi, Serinuma szemtanúja lesz legkedveltebb karaktere halálának. Teljesen lehangolt, nem tudja összeszedni az energiáját étkezésre, nemhogy iskolába járni. Egy egész hét után végre felépül. De most van benne valami szokatlan – mialatt nem volt hajlandó elhagyni a szobáját, végül sokat fogyott, és valahogy feltűnően gyönyörű lett! Most, hogy mindenki szemébe néz, aki meglátja, négy fiú figyelmének középpontjában találja magát, akiket mindig is ismert az iskolájában. Bár mindannyian szeretnének vele időt tölteni, Serinuma sokkal szívesebben töltené azt, hogy beleszeressenek egymásba. Hogyan bánik majd Serinuma azzal a négy fiúval, aki a BL-megszállottját üldözi?

Részek:
-12rész/23p

Műfaj:
Komédia, Hárem, Romantika, Iskola, Shoujo

Kiadási év: 2016

Elözetes:

---------------------------------------------------------

Szerleztve: 2023.III.20

Anime ajánlásokDove le storie prendono vita. Scoprilo ora