-Rage of Bahamut-

33 1 0
                                    

Shingeki no Bahamut

Történet:

Több ezer évvel ezelőtt az ősi Bahamut sárkány pusztítást végzett Mistarcia földjén, egy olyan világban, ahol istenek és démonok egyaránt élnek az emberiség között. A rivális istenségeknek a világ pusztításának megakadályozásán dolgozva alig sikerült megpecsételniük Bahamutot, és megegyeztek, hogy szétosztják a kulcsot közöttük, hogy a sárkány örökre börtönben maradjon. Mivel a világ biztonságban van Bahamut pusztulásától, a szokásos üzletmenet az olyan fejvadászok számára, mint Favaro Leone. Az amorális Favaro laza, öncélú életmódot folytat, miközben menekül a fejvadász társától, Kaisar Lidfardtól, egy igaz embertől, aki bosszút esküszik Favarón. Favaro gondtalan élete azonban káoszba borul, amikor találkozik Amirával, egy titokzatos nővel, aki a világ törékeny békéjének kulcsának felét birtokolja. Shingeki no Bahamut: A Genesis egy valószínűtlen hőscsoport történetét meséli el, akik egy istenek és démonok közötti epikus összecsapás kellős közepén találják magukat, és kénytelenek saját útjukat vágni a közelgő viharral szemben. (ez az elsö évad, mindegyik évad más szemszögböl zajlanak le a dolgok)

Részek:

-Rage of Bahamut:Genesis  [12 rész/ 24 perc

-Rage of Bahamut: Virgin Soul [24 rész/ 24perc

-Mysteria Friends [10 rész/ 15 perc (ezzel kapcsolatban nem vagyok biztos ha tényleg idetartozik)


Müfaj:

Akció, Kaland, Démonok, Fantázia, Varázslat, Természetfeletti


Kiadási év: 2014-2019


Elözetes:


Mint igértem itt is vagyok ujbol. 

Pü há, ez az anime már 2 éve a listán van és várta a sorját, hogy végre ezt is megirjam. Egyik legnagyobb kifogásom rája az, hogy elöször a második évadot néztem át és csak utána jötem rá, hogy roszul nézem, aztán elhanyagoltam. Na mindegy most már halhatok. 

Szép estét kivánok mindenkinek.

2022.VII.8

Anime ajánlásokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang