-Mekaku city Actros-

194 4 0
                                    

(Kagerou Project)

Történt:
A forró nyári napon, augusztus 14-én Shintarou Kisaragi két év után először kénytelen elhagyni a szobáját. Miközben a számítógépében élő Ene internetes lánnyal veszekszik, Shintarou Kisaragi véletlenül szódát önt ki a billentyűzetére. Bár az interneten próbálnak helyettesítőt találni, a legtöbb üzlet bezár az Obon fesztivál miatt, így nem marad más választásuk, mint a helyi áruház felkeresése. A kifelé merészkedés Shintarou rendkívül nyugtalanná teszi, de a számítógépe nélküli élet gondolata még rosszabb. Csak az ő szerencséje, hogy azon a napon, amikor végre kimegy, félelmetes túszhelyzetbe került. Szerencsére egy csapat titokzatos szemerővel rendelkező tinédzser, akik "Mekakushi Dan-nak" nevezik magukat, segít Shintarounak a helyzet megoldásában. Ennek eredményeként Ene-vel együtt kénytelen csatlakozni a csoportjukhoz. Képességeik olyannak tűnnek, mint egy kirakó darabjai, amelyek összekötik egymást, és ahogy az egyes tagok múltja feltárul, lassan napvilágra kerül a titok, ami összeköti őket.

Részek:
-12rész (23p

Műfaj:
Komédia, Romatika, Sci-fi, Természetfölötti

Kiadási év: 2014

---------------------------------------------------------

Modositva: 2023.III.20

Anime ajánlásokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang