-Spy X Family-

40 2 0
                                    


Történet:

Az „Alkonyat" néven ismert ügynök számára egyetlen parancs sem túl magas, ha a béke érdekében történik. A Westalis mesterkémjeként működő Twilight fáradhatatlanul azon dolgozik, hogy megakadályozza a szélsőségesek háborúját a szomszédos Ostaniával. Legutóbbi küldetéséhez Donovan Desmond osztán politikus után kell nyomoznia azáltal, hogy beszivárog fia iskolájába: a tekintélyes Eden Akadémiába. Így az ügynök pályafutása legnehezebb feladata előtt áll: megházasodni, gyereket vállalni és családot játszani. Az Alkonyat vagy a "Loid Forger" gyorsan örökbe fogadja az igénytelen árvát Anyát, hogy eljátssza egy hatéves lánya és az Eden Academy leendő diákja szerepét. Feleségként találkozik Yor Briar-rel, egy szórakozott irodai dolgozóval, akinek szüksége van egy látszattársra, hogy lenyűgözze barátait. Azonban nem Loid az egyetlen, akinek rejtett természete van. Yor moonlights, mint a halálos orgyilkos "Thorn Princess". Számára az, hogy feleségül veszi Loidot, tökéletes fedezetet teremt. Mindeközben Anya nem az a hétköznapi lány, akinek látszik; ő egy esper, titkos kísérletek eredménye, amelyek lehetővé teszik számára, hogy olvasson a gondolatokban. Bár felfedi valódi kilétüket, Anya nagyon örül, hogy új szülei menő titkos ügynökök! Természetesen soha nem mondaná el nekik. Ez tönkretenné a szórakozást. A "The Forgers" álcája alatt a kémnek, a bérgyilkosnak és az espernek egy családként kell fellépniük, miközben saját programjaikat hajtják végre. Noha ezek a hazudozók és a rosszindulatúak csak szerepet játszanak, hamarosan rájönnek, hogy a család sokkal többről szól, mint a vérrokonságról.

Részek:

-1évad: 12 rész/ 24 perc

-1évad, 2 resz:  13 rész/ 23 perc

Müfaj:

Akció, Komédia, Shounen

Kiadási év: 2022

Elözetes:

Szerkesztve: 2023.VIII.17

Anime ajánlásokOnde histórias criam vida. Descubra agora