Történet:
Egy szeretett ember elvesztése annyira fájdalmas, hogy az ember néha azt kívánja, hogy képes legyen feltámasztani – ez a gyengeség, amelyet a rejtélyes Millenium Earl kihasznál. Ahhoz, hogy mechanikus fegyvereit "Akuma" néven ismertté tegye, a visszahívott halottak lelkét használja. Ha egy lelket egy Akumába helyeznek, az örökre csapdába esik, és az egyetlen módja annak, hogy megmentse őket, ha kiűzi őket az edényükből az "Innocence" nevű anti-Akuma fegyverrel. Miután három évet Cross tábornok tanítványaként töltött, Allen Walkert a Fekete Rendhez küldik – egy olyan szervezethez, amely azokból áll, akik hajlandók harcolni Akumával és a Millennium Earl-lel –, hogy hivatalos ördögűző legyen. Egy karral, mint az ártatlanságával, és egy átkozott szemmel, amely képes látni a szenvedő lelkeket egy Akumában, Allen és ördögűző társai feladata, hogy megállítsák a Millennium Earl végső cselekményét: olyat, amely a világ pusztulásához vezethet.
Részek:
-103 rész/ 23 perc
-Hallow: 13 rész/ 24 perc
Müfaj:
Akció, Kaland, Komédia, Démonok, Shounen, Super Power
Kiadási év: 2006-2016
Elözetes:
------------------
Na itt is vagyunk az utolsó ajánlásnál. Ez után nemtudom ha megérne egy új ilyen könyvet nyitni. De egyenlöre szünetet tartok a Wattpadról (de attol még elérhetö leszek itten).
S itt is van az új boritó
ezt majd valamikor a napokba fogom átcserélni, de elöször jobb lenne ha többen is látnák mielött csak ugy megváltoztatnám.